.

EKSKLUSIF !!!!! GUGUR DI LEMBAH PANTAI PRU-13 !!!!


Kehebatan Nurul Izzah akhirnya menampakan kebodohannya sendiri didalam menyatakan fakta sejarah yang melibatkan institusi keselamatan (PGA ). Habis seluruh tempat yang dihadiri olehnya pasti Nurul Izzah akan menceritakan perkara yang sama. 

Ini adalah amat ayahnya Anwar Ibrahim kepadanya agar terrus mempersoalkan dan menyentuh isu-isu yang melibatkan institusi keselamatan Negara.Tetapi malangnya, Anwar ibrahim tidak sedar bahawa anaknya tidak begitu faham dengan soal sejarah,sebb buku sejarah cerita lain , Anwar pulak sampaikan cerita lain itu pasal Nurul Izzah nampak bebal. 

Ini juga adalah punca mengapa rakyat dak pengundi Lembah Pantai PASTI akan menolak Nurul Izzah dalam PRU-13 nanti. Mungkin satu tanggapan yang tidak berasas, tetapi apabila melihat kepada reputasi Nurul Izzah, tidak meyakinkan langsung hati rakyat untuk memilihnya sebagai wakil rakyat (MP).Cara bercakap pun mcm budak-budak baru lepasan sekolah. 

malas nak tulis panjang-panjang .... baca aje la kat sini kenapa rakyat lembah pantai perlu menolak nurul izzah 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: