.

TERKINI !!! GAMBAR SULIT PERTEMUAN DUA KUASA PEMBERONTAK DI MALAYSIA!!!

Hubungan baik antara Anwar Ibrahim dan ketua militan Filipina MNLF Dr.Misuari tidak dapat diselindungkan lagi dari mata masyarakat sedunia. Lihat sahaja pembuktian yang berjaya dibongkat oleh sahabat di Mymassa.blogspot.com 

Mungkin pelbagai cerita yang akan keluar disebalik pertemuan sulit diantara Anwar dan Misuari yang dikatakan pertemuan tertutup. Tanpa mereka sedari bahawa diri mereka sedang disiasat oleh phak berkuasa Filipina sehinggalah bertemu dengan satu pembuktian bahawa penglibatan ketua pembangkang dari Malaysia di dalam pergerakan militan MNLF di Filipina termasuklah dengan serangan di Lahad Datu. 

Kemampuan pasukan militan MNLF menjadi tanda tanya. Dari manakah mereka mendapat DANA yang besar sehingga mampu memiliki beberapa buah diatas air di samporna, membeli pelbagai peralatan perang seperti pakaian perang, senjata api, serta mampu mengubah suai beberapa enjin boat sebagai pengangkutan mereka. 

Adakah ini menjadi petunjuk kepada kumpulan militan ini mendapatkan dana asing sebagai punca kewangan mereka hanya untuk memenuhi kehendak diri mereka masing-masing.Apa pula perbezaan mereka berdua ? 

Ingin menggulingkan kerajaan sedia ada dengan cara pemberontakan dan keganasan, menerima dana yang sama dari pihak asing terutama dari Pro-Israel Foundation Channel,Sehingga kini Kehadiran Nur Misuari ke kediaman Jamalul Kiram III di Tausuq City minggu lalu menjadi tandatanya adakah ianya menunjukkan sokongan yang besar kepada pasukan penceroboh di Lahad Datu.

SUMBER:Mymassa.blogspot.com 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments:

Anonymous said...

Tambah satu lagi Manifesto Pakatan Rakyat...Rakyat asing bebas tinggal di Malaysia dan diberi tanah terutama Puak Sulu dan MNLF..kerana mereka geng Anuar Ibrahim...ok tak dgn Manifesto tambahan..hebatkan

Talk With Hand said...

manifesto untuk menjatuhkan negara dng cara serang hendap..