.

GEMPAR!!!! Baca kenyataan Nur Misuari sebelum kejadian tersebut berlaku tembak menembak !!!

Baca kenyataan Nur Misuari sebelum kejadian tersebut berlaku.---> Disebalik kebuntuan di minggu kedua Militan Sulu hadir di Lahad Datu dengan dikelilingi oleh pasukan keselamatan Malaysia, Nur Misuari dengan cepat telah mengeluarkan ancaman dengan berkata,

‘’JIKA SETITIK DARAH DITUMPAHKAN, MAKA KITA AKAN DIPAKSA UNTUK DATANG MEMBANTU MEREKA”
Nur Misuari juga telah berkata seperti berikut,

‘‘INI HARUS DIKENDALIKAN OLEH PEMIMPIN ‘COOLER HEAD‘ , LEBIH BAIKTUNGGU PILIHANRAYA UMUM MALAYSIA UNTUK LIHAT SIAPA YANG AKAN MENJADI PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG BARU‘‘ 

Siapakah Pemimpin ‘Cooler Head‘ yang Nur Misuari maksudkan itu? Tidak lain dan tidak bukan adalah kawan lama beliau, Anwar Ibrahim...!

IA TELAH DILAPORKAN OLEH REUTERS DAN DISAHKAN OLEH SUMBER TENTERA FILIPINA BAHAWA ANWAR TELAH BERKUNJUNG KE FILIPINA DAN MENGADAKAN PERTEMUAN DENGAN NUR MISUARI UNTUK MEMBINCANGKAN TUNTUTAN KE ATAS SABAH, BEBERAPA BULAN SEBELUM INSIDEN LAHAD DATU BERLAKU (sila rujuk posting Web sebelum ini bertajuk ‘Nur Misuari Back On Jolo, Amid New Fighting’ sumber dari Wikileaks). ANWAR TELAH MENAFIKAN SEKERAS-KERASNYA, TETAPI GAMBAR DI BAWAH MENUNJUKKAN SEBALIKNYA...!


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 comments:

Anonymous said...

Kalaulah betul apa yang dikatakan oleh Nur Misouri,Si Anuar keparat tu patut di pancung dan digantung di halayak ramai......adakah pemimpin begini yang akan menerajui Malaysia...wahai umat Islam di seluruh Malaysia...bangkitlah bersatu..selamatkan negara Malaysia yang tercinta ini dari PENGHIANAT NEGARA....Nyahkan si Anuar si penderhaka ini dari dunia ini supaya kita boleh hidup aman damai.....

Prof. Era Pasca said...

die tak kate pun anwar suh datang.. korang baca nih najib berbincang nan depa.
http://www.mb.com.ph/articles/394999/don-t-harm-sultan-s-men-nur-warns-malaysia#.UTNgjDCnofS

Misuari di Bandar Zamboanga semalam untuk mesyuarat kepimpinan MNLF, yang katanya telah dihadiri oleh kira-kira 2,000 pemimpin dari seluruh Mindanao untuk membincangkan pelbagai isu yang dihadapi oleh rakyat Bangsamoro.

Apabila dia berada di Jolo, Sulu, selama seminggu, Misuari berkata bahawa apa yang dia telah mendengar bahawa kumpulan Putera Mahkota Raja Muda Agbimuddin Kiram, adik Kiram, menyeberangi laut ke pulau itu kerana mereka telah didakwa dijanjikan untuk diselesaikan di Sabah oleh Perdana Menteri Dato Seri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Addul Razak.

Anonymous said...

jadikan tsai sebagai perisai tak perlu baju kalis peluru

Anonymous said...

Pala butuh hang era pascs

Anonymous said...

Astagfirullah, dunia dah akhir..bersatulah bngsaku!!! Takkan dah ade yg meninggal pun nk tuduh sane tuduh sini?? Ya Allah zahirkanlah Imam Mahdi

Anonymous said...

Betul tu. Sekarang bukan masa nak cari salah silap siapa. Sekarang, masa utk kita pertahankan tanah air kita! Tolonglah buka mata. Nak tunggu sampai negara2 lain datang tuntut Malaysia jugak ke baru nak buka mata???nak tggu smpai negara kita dijajah macam dulu ke baru nak sedar???kalao benda2 tu dah terjadi, dah terlambat untuk kita. Pasal hal2 politik tu ketepikan dulu buat masa ni. Sekarang ni tak kira kita dari parti apa pun... kita kena bersatu utk pertahankan MALAYSIA!!!!

Anonymous said...

tak payah nak jadi kafir bertopengkan kopiah lah bangsat...ko dgn anwar sama je...ntah2 dulu dah penah main bontot sma-sma ...syok tu kan anwar,...? dpt mmbontot misuari...

Anonymous said...

Bro UMNO ngok, kalau setakat baca Utusan & tgk TV3, x payahla nak berkempen. Bacala paper lain sama sepereti Manila Buletin. Sah2 dorang datang kerana janji Najib.

"When he was in Jolo, Sulu, over the week, Misuari said that what he heard was that the group of the Crown Prince Rajah Muda Agbimuddin Kiram, younger brother of Kiram, crossed the sea to the island because they were allegedly promised to be settled in Sabah by Prime Minister Dato Seri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Addul Razak."

link: http://www.mb.com.ph/article.php?aid=1201&sid=1&subid=1

Anonymous said...

Where is our military intelligent. If Anwar and misuari do have a pack, don't you think our intelligent could have not detect it earlier.

Anonymous said...

If I were Anwar I don't use Misuari or Kiram. I'll use CIA or another country to invade. Period.

Anonymous said...

Misuari cakap dia "Misuari said that what he heard" sapa pun boleh cakap mcm tu budak kecik pun boleh cakap oh aku dengar...ni bukan hujah yg kuat untuk kebenaran lah..hadui itupun nak diajar lagi ke...

Anonymous said...

HAHAHA ini orang sulu sudah tau anuar yang akan menang pilihan raya...kata orang orang umnogok

Anonymous said...

PAS ,DAP ,PKR AKAN MEMENANGI PILIHANRAYA DI PULAU SOLO

Anonymous said...

Politik bongok, bangang! hakktuih! ada je isu nak jadi modal politik bodoh korang ni.. ni lah yg susahnya kalau dah fanatik tan tentu pasal.