.

GEMPAR !!!!!HARUS BACA!!! SKANDAL LIWAT III !!!!!


KALAU penulis ada kuasa dalam tangan kan, penulis nak juga bagitau dengan semua wartawan ni, kalau ada apa-apa salah laku Anwar yang terdedah, dilarang sesiapapun untuk tanya pendapat Anwar.

Sebab apa, alasan dan jawapannya semua orang sudah tau, sebelum dia bukak mulut pun  - nafi terlibat, UMNO punya kerja.  Macam takde kerja lain UMNO ni asyik nak dedah hal dalam bilik Anwar.

Dari kes China doll dulu, sama saja alasan, tapi sampai sudah, tak ada satu bukti pun yang menunjukkan UMNO terlibat dalam semua hal ini.

Ya UMNO.  Penulis takde masa nak mengulas tentang kontroversi baru-baru ni, perkara itu kepada rakyatlah untuk menentukan betul atau salahnya, penulis lebih berminat mempertahankan UMNO yang sering jadi kambing hitam bila hal-hal gelap dalam bilik Anwar terdedah kepada umum.

Tapi satu saja penulis nak cakap, agak-agaklah kan, siapa orang dalam dunia ini yang bukan sahaja muka serupa dengan Anwar tapi pendekatan seksual pun sama macam Anwar juga?

Cukuplah tu, taknak tulis panjang-panjang.

Penulis juga suka nak sebutkan, Anwar dibebaskan Mahkamah dalam dua pertuduhan liwat sebelum ini bukan sebab dia tak meliwat tapi sebab teknikal.  Jadi alasan mengatakan Anwar tak meliwat sebab keputusan Mahkamah itu, tak betullah sama sekali.

Rakyat menanti juga bila Anwar nak tunjukkan bukti bahawa UMNO adalah dalang disebalik semua salah laku seksualnya yang terdedah kepada umum.  Siapa yang UMNO bayar untuk berlakon sebagai Anwar, berapa, dimana dan sebagainya.

Dia hanya tahu tuduh saja, buktinya tidak ada.  Hairannya tu pengikut taksub dia percaya jugak walaupun Anwar hanya tuduh tapi tak tunjuk apa-apa bukti bagi menyokong tuduhannya itu.

Penulis suka nak ingatkan, dalam politik Malaysia hari ini, musuh politik Anwar bukan UMNO saja, tapi ada banyak.  BN saja ada 13 parti komponen, Nallakarupan pun ada parti sendiri, tak kira pertubuhan NGO-NGO anti Anwar Ibrahim lain macam Perkasa, TIBAI dan sebagainya.

Mana-mana satu dari semua pihak ini boleh terlibat dalam semua pendedahan salah laku seksual Anwar, apa UMNO juga yang dia suka nak tuduh?  Bukti takde pulak tu.

Apatah lagi semua pihak selain UMNO ini memang anti Anwar Ibrahim dan ada diantaranya tu ditubuhkan oleh bekas orang kuat Anwar Ibrahim sendiri!
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: