.

GEMPAR!!! PENDEDAHAN KHAS!!!! PROTOKOL_PROTOKOL MENJATUHKAN MELAYU




Protokol KetigaYahudi - Negara Islam 

Yahudi akan menjadikan negara bukan Yahudi seperti Negara-Negara islam, sebagai gelanggang pertelagahan manusia yang boleh membawa huru hara, seterusnya menyebabkan kemerosotan ekonomi. Yahudi akan berlagak sebagai penyelamat dengan mempelawa masuk ke ‘pasukan kita' iaitu Sosialis, komunis dan lain-lain yang dapat memberi ruang kepada Yahudi untuk menguasai bangsa bukan Yahudi. Dalam alam fikiran Yahudi, wajib ditanam perasaan bahawa semua haiwan itu (bukan bangsa Yahudi) akan tidur nyenyak apabila kenyang dengan darah. Ketika itulah senang bagi Yahudi memperhambakan mereka.

IT'S ALL ABOUT ANWAR IBRAHIM STRATEGICS TO WIN IN GENERAL ELECTION -13 

Protokol Keempat- Bangsa 

Yahudi mestilah menghapuskan segala bentuk kepercayaan agama serta mengikis daripada hati orang bukan Yahudi prinsip ketuhanan dan menggantikannya dengan perkiraan ilmu hisab serta lain-lain keperluan kebendaan. Fikiran orang bukan Yahudi mestilah dialihkan ke arah memikirkan soal perdagangan dan perusahaan supaya mereka tidak ada masa untuk memikirkan soal-soal musuh mereka. Akhirnya segala kepentingan akan jatuh ke tangan Yahudi.

Protokol Ketujuh - FITNAH  

Orang-orang Yahudi wajib menabur fitnah supaya timbul kekacauan, pertelagahan dan permusuhan di kalangan manusia. Bila timbul penentangan terhadap bangsa Yahudi, maka wajiblah orang Yahudi menyambutnya dengan peperangan secara total di seluruh dunia.

Seperti yang kita ketahui,pelbagai fitnah dan fatwa palsu cuba diwujudkan oleh PakatanRakyat terutama sekali dari parti PKR dan DAP.

Protokol Kesembilan belas 

Bangsa Yahudi akan membicarakan orang orang yang melakukan kesalahan politik sama seperti orang yang mencuri, membunuh dan kesalahan-kesalahan yang lain. Orang ramai akan memandang kesalahan politik itu sebagai satu kesalahan yang hina dan timbul rasa benci kepada mereka yang melakukannya. 

Ini yang akan berlaku sekiranya Anwar Ibrahim diberi peluang untuk menjadi Perdana menteri. Dalam umno khususnya, ramai yang telah di cap sebagai musuh Anwar ketika dirinya digulingkan pada tahun 1998.

Pasti akan ada lagi pendedahan khas yang bakal dikeluarkan oleh bloggers di Malaysia apakah strategik yang digunakan oleh Anwar untuk memenangi PRU-13 kali ini.   

  








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: