.

GEMPAR !!!! PENDEDAHAN TERBARU !!!! KRISIS DI LAHAD DATU !!!



Melalui maklumat yang dilaporkan oleh Borneo Insider ini,jelas menunjukan bahawa mereka pasti akan melakukan serangan balik apabila tiba masa yang sesuai nanti iaitu pada tarikh PRU-13 bakal diumumkan. 10,000 kekuatan tentera pengganas dimaklumkan sudah berada didalam Negeri Sabah sejak 7 bulan yang lalu.

48 orang sehari jika dikalikan dengan 30 hari jawab nya adalah 1500 orang mungkin lebih diambil masa sehingga 7 bulan bagi memasukan pasukan pemberontak Sulu yang mendakwa diri mereka adalah tentera Sultan Jamalul Kiram III dengan bertujuan untuk merampas balik Sabah dari Malaysia. 

Perkara ini sudah sahih membuktikan sahih bahawa pasti melibatkan pemimpin parti politik pembangkang kerana PRU-13 semakin hampir dengan tarikhnya. Menggunakan pemberontakan di salah sebuah kubu kuat pihak kerajaan adalah menjadi agenda mereka untuk mengggulingkan kerajaan yang memerintah negara ketika ini. Anwar telah menyedari bahawa kemenangan Barisan Nasional didalam PRU-13 nanti adlah bergantung kepada Undi di sebelah Sabah dan Sarawak.Oleh sebab tu lah mengapa Isu tuntutan dan pencerobohan ni muncul tiba-tiba setelah puluhan tahun telah berlalu kenapa kini baru bising nak tuntut negeri Sabah. Tidakkah anda semua menjadi pelik ?

Jika benar bagaimana yang dilaporakn oleh Borneo Insider ini,maka keperluan untuk pihak keselamatan negara juga perlu di tambah beberapa kali gamda. 10,000 orang bukan sedikit. Tambahan pula jika mereka telah masuk tempat-tempat lain di dalam Negeri SAbah. Begitu juga dengan pembekalan senjata dan ratio makanan kepada jentera perang mereka. Maka sekaligus TERJAWAP lah sudah mengapa kapal perang USS GUARDIAN kini berada di laut sulu dengan alasan terangkut di lokasi yang mempunyai kawasan terumbu karang. Tidak menolak kemungkinan bahawa USS GUARDIAN membekalkan senjata dan peluru kepada Pasukan gerila Sulu.





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment