.

GEMPAR !!!! UNIT RISIKAN DEDAH 3 DALANG PENCEROBOHAN LAHAD DATU !!!!

Habislah pekung dah nak terbuka sikit demi sedikit... diaorang ingat perisikan tentera macam perisikan tian chua, macam mat sabu, macam rafizi ramli... diaorang ingat unit perisikan pakatan rakyat lagi hebat dari unit risikan tentera... sekarang cybertrooper mereka yang bergaji rm3,000 bersungguh-sungguh nak pusing cerita isu lahad datu, sebab mereka dah goyang dah... hahaha, siaplah kau... siaplah, terbongkar semua.. memang lunyai lah nak menjawab...

Di bawah adalah laporan Inquirer News yang pasti akan mengejutkan kita semua tentang kronologi dan kaitan percerobohan Lahad Datu dengan Anwar Ibrahim dan pakatan pembangkang.

Secara ringkasnya, Inquirer News mendedahkan wujudnya kumpulan ketiga iaitu pembangkang Malaysia politik, yang sedang bersiap sedia untuk pilihan raya umum yang mungkin akan dipanggil sebelum Jun.

Pegawai perisikan Filipina berkata bahawa salah seorang ahli pembangkang politik Malaysia yang bersekutu dengan Anwar Ibrahim telah bertanding bagi jawatan di Sabah.

Rupa-rupanya, ahli politik ini adalah salah seorang dari orang-orang yang bercakap dengan Kirams. Beliau didakwa mewakili parti pembangkang yang menyokong Kirams membuat tuntutan ke atas negeri  Sabah.

Malah, satu laporan The Philippine Star minggu lepas telah mendedahkan percerobohan di Sabah ini adalah sabotaj kepada usaha rundingan damai kerajaan Aguino dan mengaitkannya dengan nama-nama Cojuangco, Tingting, Moro National Liberation Front (MNLF), Nur Misuari dan Norbeto Gonzales, bekas penasihat keselamatan negara Filipina.


ps: lawan kejahatan pakatan rakyat demi agama, bangsa dan negara... goyang dah setan-setan tu..

SUMBER 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment