.

HARUS BACA !!!! KEBODOHAN DAN BUTA MATA HATI MANUSIA YANG TIDAK RETI MENILAI !!!!


APALAH NASIB ANAK KAU SATU HARI NANTI ... APA PULA PERASAANYA APABILA MENGETAHUI BAHAWA IBUNYA ADALAH SEORANG YANG BUTA MATA HATI DAN SEJARAH ..PENDIDIKAN APA PULA YANG AKAN DIBERIKAN ...
APA PULA YANG AKAN DITANYA OLEH ANAKNYA NANTI APABILA YANG DIPELAJARI DI SEKOLAH BERLAINAN DENGAN APA YANG IBUNYA TERJERIT TERLOLONG DEPAN ORANG RAMAI ADALAH BERBEZA !!!!

FAKTA DAN AUTA 

FAKTA 

12.02.2013 - Pasukan keselamatan malaysia membuat kepungan di Lahad Datu menggunakan gabungan anggota PDRM Cawangan Khas, Pasukan Operasi Khas dan Pasukan Gerakan Am.
Okt 27,1997 - Pasukan Polis Hutan telah ditukarkan namanya secar rasmi sebagai Pasukan Gerakan Am (PGA).

Jabatan cawangan Khas PDRM adalah sayap perisikan bagi memastikan keselamatan Negara.Contohnya sperti di Lahad Datu,Pasukan Cawangan Khas bertungkus lumus melakukan tinjauan dan risikan khasnya terhadap rangkaian kumpulan bersenjata sulu.bagi mengenal pasti situasi ancaman yang dihadapi oleh Malaysia. 

AUTA 

16.02.2013 - Nurul izzah memberi Ceramah di Lucky Garden,Bangsar dengan menyatakan perkara palsu. 

Nurul Izzah masih lagi berada ditakuk lama,dengan menyatakan pasukan PGA adalah masih lagi digelar sebagai Pasukan Polis Hutan, sedangkan pada tahun 1997 General Operations Force. 

Nurul Izzah juga menyatakan bahawa tugas Cawangan Khas Perisikan (PDRM) adalah mencari budak dan kanak-kanak yang dilaporkan hilang.???

Jelas menunjukan bahawa apabila PR memrintah Negara sekiranya ditakdirkan bahawa PR menang didalam PRU-13 nanti, PAsukan Keselamatan ini juga akan dimansuhkan, sedangkan tugas PGA adalah mengawal setiap pintu sempadan daripada dicerobohi oleh pendatang tanpa izin serta serangan pemberontak  seperti di Lahad Datu.

Mansuhkan SpecialBranch?? untuk apa cawangan specialbranch dihapuskan? Mengapa SpecialBranch perlu dihapuskan? Adakah takut apa terbongkar kegiatan bapanya yang selama hari ini terlibat dengan gerakan pemberontak? Takut kepada apa agenda utama PR untuk menang PRU-13 ? Takut akan terbongkar segala gerakan-gerakan PR untuk menghancurkan Malaysia ? 

Alangkah malunya anak Nurul Izzah satu hari nanti apabila mengetahui bahawa Ibu yang mengandungkanya adalah MANUSIA YANG TIDAK SEDAR DIUNTUNG, ketika dirinya didalam tempoh pembesaran,pasukan keselamatn negara sedang brtempur di perbatasan diatas perbuatan datuknya Anwar Ibrahim . 











Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: