.

HARUS BACA!!! KENYATAAN SEBENAR !!! RAKYAT BENCI TIAN CHUA !!!!




Kenyataan biadab Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Tian Chua yang menyifatkan insiden pencerobohan di Lahad Datu sebagai sandiwara UMNO turut menimbulkan kemarahan ahli Pas.


Ekoran itu, seramai enam orang ahli parti tersebut tampil membuat laporan di di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Seberang Perai Utara (SPU) di sini hari ini.

Menurut wakil kumpulan itu, Mohd. Nabi Bax Mohd. Nabi Abdul Sathar, 61, laporan tersebut bertujuan membolehkan polis mengambil tindakan segera kerana kenyataan Tian Chua boleh menimbulkan suasana tegang dalam kalangan penduduk di negara ini.

Ps:Biar berwajah buruk,jangan mulut seperti longkang. Inilah Tian Chua dan beberapa org lagi pemimpin cina yang sentiasa inginkan ketegangaan dan publisiti murahan. CITTTT PORRAAHHH ... perkara ini tidak berlaku kepada bangsa kamu, jika berlaku kepada bangsa kamu baru kau rasa apa yg MELAYU rasa. Tian Chua and the BABI lain nak marah aku, nak kata aku RACIST itu terpulang aku tidak peduli .Kenyataan yang KAMU buat itu juga berbaur RACIST.. Nasib kau baik sebb I.S.A telah pun dimansuhkan.

Aku percaya,ini semua pasti ada kaitan untuk mengalihkan padangan rakyat terhadap tekanan yang diterima oleh anwar ibrahim kerana disyaki menjadi DALANG sehingga tercetusnya peristiwa di Lahad Datu. Mengalihkan isu tersebut kepada beberapa ISU dan KENYATAAN BODOH ,agar rakyat dan penyokong tidak termakan kata yang sedang disampaikan oleh para blogger-blogger tempatan. 

Ehhhhhh .....sudah la .. CAP AYAM punya strategi yang korang pakai .. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: