.

SAY NO!!!!!! THE RIGHT WORD TO SULU !!!!!



MANILA 7 Mac - Ketua kumpulan yang menceroboh Sabah, Jamalul Kiram hari ini mengumumkan gencatan senjata sebelah pihak ekoran tindakan ketenteraan oleh pasukan keselamatan Malaysia.Menurut jurucakap ketua penceroboh itu, Kiram mengisytiharkan gencatan senjata tersebut kira-kira pukul 12.30 tengah hari waktu tempatan (12.30 tengah hari waktu Malaysia).Beliau turut menggesa Malaysia mengambil tindakan sama. - AFP


RAKYAT MALAYSIA MENYOKONG PENUH KEPUTUSAN INI!


UPDATE TERKINI INSIDEN LAHAD DATU: 

Tawaran gencatan senjata pengganas Sulu ditolak! Menteri Pertahanan, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi menegaskan tawaran gencatan senjata pengganas Sulu tidak diterima kerajaan Malaysia kecuali semua mereka menyerah diri tanpa syarat.

 "Jangan percaya dengan tawaran gencatan senjata oleh Jamalul Kiram. Demi kepentingan rakyat Sabah dan seluruh rakyat Malaysia, hapuskan dulu semua militan," - Dalam tweet terbaru beliau!

MyMassa: MyMassa menyokong 100% keputusan ini, setelah apa yang terjadi. setelah membunuh pasukan keselamatan kita dengan kejam. Tidak ada istilah gencatan senjata. Tidak ada syarat yang perlu dipatuhi. Satu sahaja yang pengganas sulu ini perlu lakukan!

SERAH DIRI ATAU BERHADAPAN DENGAN SERANGAN!

Kenapa Malaysia menolak tawaran gencatan senjata? Malaysia bukan berada dalam situasi berperang dengan pengganas sulu. Pasukan Keselamatan kita hanya mempertahankan kedaulatan Negara Malaysia!




RMK: Jangan termakan dengan permintaan Kiram tu! Rakyat Malaysia jangan lupa taktik pengecut dia pura-pura kibat bendera putih tanda 'menyerah' sebelum menembak anggota Vat 69 kita. Jangan tertipu dengan mereka lagi! PENGECUT!

SUMBER :RAKYATMERAHKUNING.BLOGSPOT.COM 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment