.

TERKINI !!!! LEBIH 50 PENGGANAS TELAH DITAWAN DI LAHAD DATU !!!


LAHAD DATU: Lebih 50 suspek ditahan kerana disyaki mempunyai kaitan dengan pengganas bersenjata Sulu yang menceroboh Sabah.
Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata mereka ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah Khas) 2012.
"Suspek telah ditangkap di luar kawasan operasi Op Daulat.
"(Daripada) soal siasat suspek (kita) akan dapat mengesahkan beberapa maklumat yang telah kami peroleh," katanya pada sidang media bersama Panglima Angkatan Tentera, Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin di sini, Jumaat.
Sementara itu Jeneral Zulkifeli berkata beliau tidak menerima apa-apa perkembangan daripada Wisma Putra mengenai kemungkinan kumpulan lelaki bersenjata itu menyerah diri.
"Dari pagi tadi saya tidak menerima apa-apa berita bahawa mereka akan menyerah.
"Oleh itu, kita masih teruskan operasi kerana kami percaya baki kumpulan itu masih berada di beberapa tempat," katanya.
Ps: Kemampuan dan tahap keselamatan kini berjaya di buktikan kepada pembangkang yang sering mempertikai kan tahapo keselamatan negara didalam setiap ceramah yang mereka adakan. 
Dalam ceramah mereka pasti Keselamatan Negara menjadi pertikaian mereka.Jngan fikir jauh-jauh perkara yang berlaku di lahad datu kini juga dikatakan seperti SANDIWARA UMNO. Tidak masuk akal langsung. Yang bermatian , bekerbon meninggalkan keluarga yang mereka sayangi semuanya dianggap seperti drama. 
Kini,Unit beruniform Negara Boleh Angkat Dada ke langit,usah tunduk lagi dengan apa yang diperkatakan oleh pembangkang yang sememangnya perasan diri mereka macam bagus. 
"BIAR RETAK BUMI DIPIJAK ... BIAR MALAIKAT MAUT BERADA DIHADAPAN KITA .... MEMPERTAHAN NEGARA ITU TUNTUTAN BUAT MU ... TERUS KAN PERJUANGANMU ......." 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment