.

EDISI PRU-13 !!!! LEBAH PANTAI SEDIA BERUBAH !!!!!


Nurul Izzah adalah calon yang telah ditetapkan oleh bapanya Anwar Ibrahim utk terus mempertahankan kerusi Parlimen Lembah Pantai pada PRU-13 kali ini . 

Alangkah malangnya nasib Nurul Izzah apabila melihat rakyat di PPR Kerinchi telah mula menunjukan bahawa PRU-13 kali ini akan memihak kepada lawannya Dato Seri Raja Nong Chik yang telah terlebih dahulu memperjuangakan hak rakyat Lembah Pantai walaupun sudah mengajngkau ke angka 25 tahun. 


Nurul Izzah menuduh pengundi Lembah Pantai tidak mengenang budi. Ini bukti sumbangan Izzah: http://www.youtube.com/watch?v=yUueS62AvcE

Budi apa si Izzah ni bagi? Setakat nyanyi dan main gitar di Lembah Pantai, tu kira bakti/jasa kepada penduduk Lembah Pantai? Atau Nurul Izzah lah yang sebenarnya tidak mengenang budi penduduk Lembah Pantai yang telah mengundi dia?

Nurul Izzah terlalu mentah untuk berpolitik. Kemenangan yang lepas pun kerana simpati pada bapanya yang dianggap tak bersalah. Tetapi tuhan maha kaya dan mengetahui akan tabiatnya. Jadi memang tidak wajar Nurul Izzah tak diberi tempat termasuklah bapanya.

Jadi ahli parlimen dah lima tahun. Senang cakap RM5,000 sebulan X 12 bulan X 5 tahun. RM300,000 kerajaan BN bayar gaji untuk dia melaksanakan tanggungjawab selaku Ahli Parlimen. Siapa yang membazir duit rakyat sebenarnya?

Tahniah buat penduduk Lembah Pantai yang mula sedar akan sikap ego dan bongkak Nurul Izzah.
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: