.

GEMPAR !!! HARUS BACA !!!! TIADA LAGI PERSEFAHAMAN ANTARA PAKATAN PEMBANGKANG !!!!


Setelah Ustaz Haron Din diangkat sebagai Timbalan Mursyidul Am PAS terlalu banyak percanggahan dari segi perjuangan PAS jika dinilai dari sudut Agama Islam. Boleh dikatakan PAS sudah jauh menyimpang dari apa yang dituntut oleh Agama ISlam sepanjang PAS ditadbir oleh Nik Aziz .

Ustaz Haron Din dilantik menjadi Tim.Mursyidul Am PAS selepas Yb.Nasharuddin Mad Isa digugurkan daripada jawatan kuasa Majlis Syura PAS kerana kegagalanya menghadiri Mesyuarat Agung MAjlis tersebut. APakah permianan Nik Aziz sebalik pemecatan Yb.Nahsaruddin? Walla Hu Alam ..

Ustaz HAron Din yang diletakan sebarisan dengan kumpulan kedua (Golongan Ulama') adalah seorang yang dilihat sebagai tegas membuat kenyataan tertentu dengan pendapat dan pendiriannya. Ini dapat dilihat apabila isu kalimah Allah yag ingin digunakan oleh DAP didalam kitab bible mereka dalam versi bahasa Melayu. 

KArpal Singh dari parti DAP sengaja ingin menimbulkan kekecohan dan kontroversi diantara Parti didalam PAKATANRAKYAT dengan sengaja menimbulkan persepsi bahawa DAP tidak bersetuju Malaysia mengamalkan HUKUM HUDUD Sekiranya Pakatan Rakyat memang didalam PRU-13 kali ini. Persepsi yang sengaja di timbulkan Karpal Singh itu hanya lah mengundang kemarahan Haron Din dengan BERTEGAS sekiranya DAP tidak setuju dengan agenda PAS, PAS tidak teragak-agak akan keluar daripada perjuangan Pakatan Rakyat. 

Secarajelasnya kini rakyat sudah mampu untuk menilai dan melihat sejauh mana perjuangan DAP yang dikatakan untuk membela nasib rakyat kini ternyata adalah PASLU dan omongan kosong semata-mata. Ternyata kini DAP adalah sebuah parti yang MENOLAK secara TOTAL agenda dan perjuangan PAS demi menjaga kepentingan peribadi DAP yang semangnya kini LAYAK dilebelkan sebagai sebuah parti ANTI -ISLAM dan ANTI -MELAYU di Malaysia.  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: