.

GEMPAR !!!!! RAHSIA GELANG PATAH TERBONGKAR !!!!

Agenda Lim Kit sinag yang ingin bertanding di gelang patah kini terbongkar lah sudah. Kerana tidak yakin terhadap sokongan yang diberikan kepadanya, Lim Kit Siang mengambil langkah untuk melakukan kerja-kerja KOTORnya yang telah dirancang olehnya sekian lama.

Dengan bantuan kerajaan Singapura terhadap pekerja-perja berbangsa cina khusunya rakyat Malaysia yang diberikan cuti umum selama 2 hari hanya kerana untuk balik mengundi DAP bagi memastikan kerajaan yang sedia ada berjaya digulingkan oleh parti pembangkang di PRU-13 kali ini. 

Siapa yang tidak kenal kepada Lim Kit Siang,seorang pemimpin veteran DAP yang berjiwa Komunis sememangnya akan merangka sesuatu bagi memastikan impian dan segala yang dirancang oleh DAP akan berjaya walaupun terpaksa berdepan dengan tindakan undang-undang Akta Keselamatan Negara. 

Lebih mengejutkan apabila pekerja-pekerja Parti PAP diarahkan untuk turut serta membantu jentera DAP sepanjang tempoh berkempen. Sekiranya terdapat perhimpunan besar-besaran DAP, sedarlah bahawa ada antara mereka bukan warganegara Malaysia dan pekerja parti PAP.

Beliau juga ada menyampaikan bahawa salah seorang 'taikun' besar di Singapura akan menyumbangkan 7 buah bas kepada mereka yang tiada kenderaan untuk pulang.

Nampaknya hubungan antara PAP-DAP ini semakin erat dengan kehadiran Lim Kit Siang di Gelang Patah sebagai calon.

Bersungguh-sungguh PAP dari Singapura ini untuk membantu DAP membuktikan bahawa selama ini mereka sebenarnya tidak pernah berpecah. DAP menjadi sebagai cawangan PAP di Malaysia.

Sumber:Suara Lensa  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: