.

MORNING BREAKING NEWS!!!!! MAD TAIB TERUS KECAM TINDAKANYA !!!!


Barisan veteran UMNO terus mengecam tindakan Tan Sri Muhammed Taib yang mengisytiharkan untuk melompat parti disaat negara menghadapi Pilihanraya Umum ke -13. Tindakan yang dianggap tidak ubah seperti orang tidak mempunyai pendirian itu terus di pandang tajam oleh setiap ahli UMNO terutama sekali di barisan veteran.

walaupun pelbagai tekaan dibuat oleh ramai pihak yang meneka isi hati bekas MB Selangor itu, namun tindakan untuk menyertai PAS tersebut amat tidak dpt diterima akal oleh orang-orang lama yang pernah menyanjungi Muhd.Taib satu masa dahulu. 

Persoalan yang perlu ditanyakan kepada Mad.Taib, adakah baru kini dan islam di Malaysia perlu dimartabatkan. Adakah sezaman kau jadi MB.Selangor dan bersama-sama UMNO (BN) dahulu Islam tidak dimartabatkan? 

Kalau betul pun ingin mengenali agama atau kembali kepada jalan yang diredhai Allah,takkan lah sampai ke pentas pembangkang. 

Persoalan juga kepada PAS yang menerima Mike Tyson ni, adalah dengan penyertaan menjadi Ahli PAS seumur hidunya , adakah PAS mampu meraih lebih UNDI dalam PRU-23 kali ini.? 

Jika dinilai dari apa yang pernah dilakukan oleh mike tyson ni masa dida jadi MB,penulis rasa tak layak kot jadi ahli PAS yang dah confirm ke syurga.Mungkin keahlian yang baru ini pelu ada tapisan pulak kot. 

Kepada ahli UMNO diluar sana belajar lah erti KESETIAAN pada perjuangan asal bangsa kita MELAYU . Penulis tak peduli kalau ada lepas ni ada dikalangan pembaca blog penulis ingin menyatakan bahawa penulis TWH adalah seorang yang rasis atau seumpama denganya. PENULIS TAK HAIRAN. Apa yang lebih menghairankan kini adalah PERJUANGAN YANG BERPULUH TAHUN ... meraih kekayaan pun dalam perjuangan BANGSA tiba-tiba kerana tidak tercalon, LOMPAT PARTI . (PELIK BIN AJAIB) 

Mad Taib.....BERAPA PAS BAYOR KAMU ..... 




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: