.

ESKLUSIF PRU-13 !!!! PENDEDAHAN CHEGU BARD READY UNTUK TINGGALKAN PKR !!!!!






















Pendedahan yang SANGAT BERANI oleh orang yang paling kuat melaungan perkataan "REFORMASI" di setiap perhimpunan haram yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat. Chegu Bard,siapa yang tidak kenal dengan nama ini. Seorang pengikut yang setia dan taat kepada perintah Anwar Ibrahim apabila setiap kali mengalami kesulitan dengan Angkatan Muda KeAdilan. 

Hari ini video ini tersebar dengan meluasnya. Video yang mengisahkan siapakah Anwar Ibrahim disebalik ceramahnya yang seringkali menyebut soal KERAJAAN DEMOKRASI. Tetapi malangnya,Chegu Bard yang merasakan dirinya seperti digula-gulakan oleh Anwar Ibrahim dengan pelbagai janji manis Abang Non untuk Chegu Bard, namun akur jugalah apa yang dipinta oleh idolanya atau ikon chegu bard yang selama ini adalah seorang yang dianggapnya sebagai bapak.

Cara yang KOTOR digunakan oleh Anwar Ibrahim untuk menang didalam PRU-13. Dengan menyalahkan SPR yang tidak menjalankan tugas yang diamanahkan kepada SPR dengan jujur dan berintegriti tinggi. Sedangkan Anwar Ibrahim sendiri tiada amalan yangbaik boleh dijadikan contoh oleh Chegu Bard untuk dijadikan pedoman bagi menyelusuri dunia politik di Malaysia. 

Saksikan video pendedahan dibawah ini, dan buat lah penilaian semula SIAPAKAH YANG LAYAK DUDUK DI KERUSI PEMERINTAHAN NEGARA ? 

ANWAR IBRAHIM KAH ??????? DATO SERI NAJIB TUN RAZAK KAH ????? 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: