.

GEMPAR !!!!! CONFIRM !!!! AZMIN ALI LETAK JAWATAN !!!!


Orang kanan Anwar Ibrahim Azmin Ali akan letak JAWATAN ????? 

Krisis pemilihan MB Selangor kini menajdi topik hangat di dalam Pakatan Rakyat , PAS pula dengan selambe mengeluarkan kenyataan mereka bahawa tidak ingin kepada kerusi MB Negeri Selangor. Berlainan pula dengan Azmin Ali. 

Azmin Ali telah pun membuat pengumuman kepada ahli yang menyokongnya semalam dengan menyatakan bahawa akan melepaskan segala jawatan yang di pegang oleh nya didalam PKR dan PR sebagai tanda protes keana dirinya tidak dipilih sebagai calon MB Selangor . 

Krisis ini semakin panas apabila DAP yang secara terangnya inginkan wakil PKR untuk dipilih sebagai MB Selangor , dengan menaikan nama Azmin Ali sebaga calon MB Selangor . Kes ini juga turut disampaikan oleh berberapa orang yang bertugas di Istana Selangor yang terdengar akan perbualan tersebut.

Hati Azmin Ali semakin panas apabila dimaklumkan kepada nya bahawa Calon MB Selangor Sultan inginkan dari PAS pula. 


 Azmin Ali akan membuat sidang media esok di Hotel De Palma, Ampang dekat sini kira-kira pukul 11 pagi bagi memberikan penjelasan berhubung kenyataan sinis yang kononnya ditujukan kepada Anwar Ibrahim dalam laman Twitter miliknya Selasa lalu.

Malah ada perkhabaran yang mengatakan bahawa Azmin akan meletak jawatan dalam parti itu jika Khalid Gagap dilantik semula menjadi menteri besar di Selangor... Sejauh mana kebenaran berita ini..Sama-sama kita nantikan...
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: