.

GEMPAR HARUS BACA !!!!!! MALAYSIA SPRING SUDAH DIMULAKAN OLRH ANWAR IBRAHIM !!!!!


"Tsunami Malaysia " Membantah Keputusan Pilihanraya Umum 13. 

Kenapa perlu membantah sekiranya ada dikalangan pemimpin PR yang telah angkat sumpah terlebih dahulu. Jika membantah , 2 Negeri tawanan PR iaitu Pualau Pinang dan Kelantan tidak perlu angkat sumpah untuk meneruskan teraju pemerintahan masing-masing.


Apakah Tujuan Sebenar Perhimpunan Diadakan ??? 

Anwar sengaja menganjurkan perhimpunan kemarahan rakyat semalam di Stadium Petaling Kelana Jaya adalah kerana untuk memulakan "Arab Spring" momentum ini sengaja dimainkan agar rakyat termakan hasutan yang sengaja direka oleh Anwar agar negara akan mula huru-hara kerana rakyat membantah keputusan PRU-13 baru-baru ini.

Namun hakikatnya adalah Anwar Ibrahim tidak mampu untuk menerima kekalahan PR kali ini. Kerusi 2/3 parlimen terus didominasi oleh BN yang mandat terus diberikan kepada Kerajaan Barisan Nasional untuk meneruskan pemerintahan Negara. 

Sunggupun didalam perhimpunan semalam , Anwar menyatakan bahawa dirinya tidak terima keputusan PRU-13 kali ini yang memihak kepada BN,kononya BN menang dengan ara yang tidak telus dan terlalu banyak penipuan dan "Black-out" semasa penjumlahan undi berlangsung. 

PRU-13 kali ini BN berjaya merampas semula Negeri Kedah daripada pimpinan PAS yang semakin goyah di Kedah serta rakyat semakin hilang percaya kepada pemimin PAS Kedah terdahulu iaitu Azizan . 

Persoalan yang TWH nak bertanya kepada Anwar Ibrahim . Jika benar PR menolak keputusan PRU-13 kali ini , MENGAPA PEMIMPIN PR Lim Guang Eng (DAP) telah pun mengangkat sumpah sembagai Ketua Menteri Pulau Pinang. Begitu juga dengan MB Kelantang iaitu Nik Aziz Nikmat yang telah pun mengangkat sumpah tidak lama selepas pengumuman  dibuat oleh SPR? 





 





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: