.

GEMPAR !!!!!! HASIL AJARAN DAPIG KEPADA STUDENT BANGSA CINA DI LUAR NEGARA !!!!!!


Ini lah dia hasil daripada didikan cina komunis yang secara jelasnnya menunjukan bahawa mereka adalah dari golongan yang Anti-Kerajaan Malaysia. 

Ramai yang mungkin tahu atau mungkin ada yang tidak tahu berkenaan dengan perkara ini. Pendedahan yang mungkin membawa kepada perkauman , tetapi apa TWH peduli dengan itu semua. Sekali dengar macam bongkak dan takbur , tapi hakikatnya anda fikirkan la sendiri .

Mengapa Cina nak sangat memerintah Malaysia ? 

Malaysia adalah sebuah negara yang telah ditanam dengan pelabagai modal perlaburan ekonomi bagi membentuk sebuah negara. Sejak dari awal sejarah kaum cina datang ke Malaysia lagi mereka seudah memonopoli Ekonomi sehingga ke hari ini. 

Namun atas sebab itu lah DAP merasakan bahawa Malaysia selayaknya mereka yang perintah. Tetapi malangnya bangsa cina di Malaysia adalah sebuah bangsa yang dibawa untuk mengeluarkan hasil bumi di Malaysia pada ketika itu adalah bijih besi dan timah. 

KEHADIRAN DAP !!!!!???

DAP tertubuh apabila PAP berjaya merampas Singapura. DAP bertujuan bertindak sebagai guied line kepada seluruh orang cina di Malaysia. Kita sedia maklum, PRU-13 kali ini kaum cina tidak memberikan sokongan mereka terhadap kerajaan dengan memberangsang. Kerana walau mcm mana sekalipun , CINA PASTI AKAN MENANGKAN BANGSA MEREKA JUGA.  

PRU-13 CINA VS MELAYU !!!!!!????

Ramai yang tidak perasan mungkin ramai yang perasan tapi buat tak perasan bagaimana senario PRU-13 kali ini adalah apa menentang apa sebenarnya. Kaau ditanya kepada generasi muda terutamanya yang mereka boleh jawab adalah BN LAWAN PAS , BN lawan PKR , BN lawan DAP. itu aje lah yang mereka boleh jawap. Kerana hanyut dengan arus pemodena yang masuk dan silih berganti di Malaysia idealogi mereka di makan dengan rakusnya oleh anasir dan gerak saraf yang telah Pembangkang rangkakan.

Dalam politik pembangkang sudah lah , kita dah boleh kaji dan nilai sejauh mana rasis nya sahabat PAS dan PKR iaitu DAP ikhlas untuk memperjuangankan hak rakyat tertutama sekali adala MELAYU . Ini lah juga yang berlaku di Singapura satu masa dahulu.

Begitulah yang berlaku di Malaysia pada hari ini. PRU-13 baru sahaja 2 hari berlalu, jelas menunjukan bahwa PRU-13 kali ini menyaksikan 2 bangsa berentap untuk mendapatkan satu tempat. 

PRU-13 dengan keputusan yang telah tercatat sudah menunjukan bahawa bangsa cina di Malaysia pada PRU-13 kali ini adalah memihak kepada DAP yang memenangi 36 kerusi jika dibandingkang dengan 2 lgi parti yang melayu utk wakili orang-orang melayu iaitu PAS dan PKR.








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: