.

PERHATIAN !!!!! BREAKING NEWS !!!! PENGHILANG DAKWAT KEKAL !!!!!

.
Berita yang baru diterima oleh TALKWITHHAND tengahari ini. 

ketika ini pihak pakatan pembangkang sedang menggunakan pelbagai taktik untuk menimbulkan huru-hara dibeberapa kawasan peti undi kawasan PANAS yang dipertandingkan bagi bertujuan menimbulkan syak wasangka dengan ketelusan SPR sepanjang mengendalikan proses PRU-13 hari ini . 

Diberitakan untuk meninbilkan keadaan huru -hara seperti arab spring, pihak pakatan telah menggunakan sejenis cecair berminyak untuk disapukan kepada tangan pengundi yang datang terutama sekali ke tangan pengundi yang mereka kenal pasti adalah dikalangan penyokong mereka sebelum pergi membuang undi.

Cecair berminyak tersebut dipercayaai digunakan adalah untuk memudahkan proses menghilangkan kesan calitan pada jari dan sekiranya ianya hilang secara 100% mereka akan masuk untuk membuang undi sekali lagi. Apabila mendapati bahawa nama mereka telah dibunakan bagi tujuan membuang undi, mereka akan melakukan huru hara di pusat pembungan undi tersebut dengan menyatakan terdapat pengundi hantu yang telah menggunakan nama mereka untuk membuang undi. 

Dengan cara ini, pihak PR akan jadikan alasan bahawa DAKWAT KEKAL tidak KEKAL ,serta memanipulasikan ketelusan SPR yang mengguna pakai idea yang diberikan oleh PR bg menggunakan dakwat kekal sebagai tanda dan ketelusan UNDI boleh dilihat. Namun TWH berasa terkilan kerana cadangan yang diberikan oleh Pakatan Haram Jadah , adalah satu cadangan untuk memerangkap SPR dan kerajaan Malaysia kerana tidak telus menjalankan sesi mengundi. 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment