.

HARUS BACA !!!!! ANWAR TUNTUT BELA DENDAM HADI AWANG !!!!

ANWAR TIDAK MAHU ANGKAT TANGAN CALON-CALON PAS DI MEROTAI & KALABAKAN WALAUPUN  BERDIRI BERSEBELAHAN
Tindakan Hadi Tidak Mengiktiraf Calon PKR di DUN Damak, Pahang dibalas dengan hebatnya oleh Anwar Ibrahim di Tawau minggu lalu.

Ketika Anwar di Tawau untuk memperkenalkan calon-calon Pakatan, Anwar tidak langsung memandang calon-calon PAS. Jauh dari itu, Anwar langsung tidak berjabat tangan dengan Hj Ahmad Dullah Calon PAS Merotau, dan Usman Madeaming Calon PAS Kalabakan. Lihatlah raut wajah calon-calon PAS di atas tersengeh-sengeh, malu dan merah padam muka dia.

Anwar hanya mengangkat tangan calon-calon PKR dan DAP sahaja.

Dalam hati Anwar berkata, "Hadi pukimak mu, mu ingat mu sorang boleh buat kat Damak yer...mu tengok aku pung boleh buat mu malu", puas hati Anwar membalas dendam nan geramm.


IMBAS SEMULA HADI ANGKAT TANGAN CALON BEBAS DUN DAMAK KERANA CALON PKR DI DAMAK PENJUAL PIL KUDA

Imbas semula kata-kata Hadi kepada Anwar tempohari, "Saya berharap pengundi akan memberi sokongan kepada Cikgu Koh (Boon Heng) pada hari pengundian. Beliau menggunakan simbol bunga raya,” kata Abdul Hadi sebelum mengangkat tangan calon bebas itu “.

Tindakan Hadi itu menimbulkan kemarahan dan amok kepada Fuziah Salleh. Fuziah pun komplen kepada Anwar.

Hasilnya, Anwar Membalas Dendam Ke Atas Hadi...

Sumber:Email 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: