.

HARUS BACA !!!!! PEMIMPIN ISLAM SOMBONG BODOH !!!!


Ini lah dia sikap pemimpin agung yang diangkat dan dijulang namanya sebagai pemimpin islam, pemimpin yang dianggap sebagai tuan guru , bersikap angkuh dan bongkak serta sobong bodoh yang melampau. Apakah dirinya tidak sedar siapakah dirinya ?

Jika ini lah yang Nik Aziz boleh keluarkan dari mulutnya yang tidak putus berzikir , maka tidak gunalah setiap amalan yang dia usahakan untuk mendapat tempat syurga ALlah apabila dijemput pulang nanti. Beigut bongkak dan angkuh ayat yang Pak Nik keluarkan seoralh-olah dirinya tidak akan merasai mati , merasai sakitnya ketika nyawa dicabut oleh malaikat kelak. 

Mursydul Am PAS berkata beliau akan meludah muka ahli UMNO yang datang untuk bertemu denganya bagi membawa kepada penyatuan PAS semula bersama-sama UMNO. Seharusnya Nik Aziz sudah belajar dari apa yang berlaku didalam PRU-13 baru-baru ini, bagaimana DAP mendominasi Undi dan kerusi sehinggakan PAS terpaksa tolak perjuangan HUDUD mereka dan mengikut apa yang dikatakan oleh pemimpin DAP yang jelasnya adalah anti-MElayu dan Anti Islam di Malaysia. 

  


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment