.

GEMPAR !!! PENGAKUAN KAZIM ILIAS DIPECAT ATAU MELETAKKAN JAWATAN !!!!


Isu yang kini mejadi sebutan oleh ahli-ahli PAS terutama sekali dikalangan barisan pemimpin-pemimpin tertinggi PAS yang melibatkan Ustaz Kazim Ilias yang telah melepaskan Keahlianya sebagai ahli PAS. 

KALAU DAH JODOH USTAZ !!!!!!

har...har....har ... 

Alang-alang kalau sudah dituduh sebagai pengkianat dan sudah pun mengambil keputusan untuk melepaskan jawatan dan keahlian ... JOM ikut UMNO pulak la Ustaz Kazim. 

Inilah dia sikap sebenar Kepimpinan Tertinggi PAS , asal tidak sebulu dengan mereka PASTI .... PASTI !!!! akan dipecat dari memgang jawatan serta dilucutkan keahlian.Adakah ahli PAS tiada pilihan didalam memberi pendapat apabila menyertai PAS ?? Wallahualam. 

Tetapi apabila mengenangkan dan merenung kembali apa yang diperkatakan oleh Ustaz tu ada betulnya juga dan wajar untuk dipersoalkan oleh individu terutama didalam mempersoalkan tahaluf siasi. 

KALAU DAH JODOH USTAZ ...!!!! kalau dah JODOH UNTUK MENYERTAI UMNO ... silakan lah buat pilihan yang TEPAT....iaitu UMNO... 


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: