.

PERLU BACA !!!!! MUNAFIK - KAZIM ELIAS !!!!!


Kenyataan yang benar-benar telah menyangkal semula kenyataan ramai pihak pembangkang terhadap dirinya yang begitu optimis untuk meninggalkan PAS selepas tamat Majlis Perhimpunan Muktamar PAS 2013. 

Kazim Elias yang mengakui bahawa ini adalah salah satu usaha perpaduan yang cuba dibuat oleh UMNO bagi menyatukan semula umat MELAYU ISLAM di Malaysia serta tidak membawa kepada kerugian apa-apa kepada rakyat.

Terlalu banyak kata-kata nista yang diterima oleh Ustaz Kazim Elias serta keluarga daripada segelintir pihak PENYOKONG PAS yang memaki hamun serta memanggil dirinya sebagai USTAZ MUNAFIK.

Secara terus terangnya Ustaz Kazim Elias telah ditawarkan secara terus oleh Presiden UMNO Dato'Seri Najib Tun Abdul Razak pada hari khamis lalu melalui pangglilan telefon sendiri bagi menawarkan jawatan sebagai Ahli  Majlis Tertinggi UMNO (MT). 

Didalam PC ini juga JELAS Ustaz Kazim Elias menyatakan bahawa dirinya akan bertemu secara empat mata diantara dirinya bersama Pemimpin tertanggi UMNO tersebut bagi berbincang mengenai isu perlantikan tersebut. 

KINI terjawap lah sudah segala persoalan dan pertanyaan ramai pihak terutama sekali kepada PIHAK yang MEMBIDAS dan mencemoh Ustaz Kazim Elias yang telah mengambil keputusan untuk meniggalkan PAS dengan drastik setelah dirinya di cemoh sebagai BARUA UMNO.

PUAS HATI DAP PKR DAN PAS ???? 

SEMEMANGNYA TIDAK PERNAH PUAS !!!!!

KALAU DAH JODOHHHHH !!! 







Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: