.

TERKINI !!!! HARUS BACA !!!! MANUSIA SEMAKIN JAUH DARI AGAMA !!!!


Isu tentang hudud kita perlu sedar bahawa dunia hari ini mengalami situasi yang sama apabila manusia semakin jauh dari agama.

Bagi melaksanakan HUDUD di Malaysia ianya memerlukan pemeringkatan bagi melaksanakan hukum tersebut agar ianya tidak menjadi terjadi berat kepada rakyat Malaysia untuk menerima secara sepenuhnya perlaksaan hukum Hudud.

Ini ustaz UMNO yang menyatakan menerusi sesi temubual khas bersama imam Masjidil Haram Khalid Ali Al-Ghomidi yang menyatakan bahawa kita perlu kembali era pemerintahan Nabi Muhammad S.w.t.

Syariat yang diturunkan kepada Rasullulah juga adalah secara  berperingkat ketika peristiwa pengharaman ARAK di sisi Islam. 

Adalah lebih baik tidak ditinggalkan semua dari menjalankan Hukum tuhan tersebut, maka adalah lebih baik diambil secara berperingkat bagi menggelakkan terjadinya Riddah iaitu manusia akan meninggalkan agama Islam kerana merasakan perlaksaanya adalah terlalu berat dan drastik.





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: