.

GEMPAR !!! HARUS BACA !!!! KRISTIAN UGUT PAS DUN KAJANG !!!


Apa sudah jadi dalam Pakatan Sebenarnya ?? 

jika dilihat dari segi kepada Second parti yang memonopoli undi pada PRU-13 dahulu PAS adalah teh Second party yang sememangnya adalah layak untuk meletakkan calon mereka di PRK Dun Kajang kali ini. Sekaligus menepati syarat yang selayaknya untuk menggantikan Khalid sebagai MB Selangor. 

Tetapi kini apa pula yang terjadi, PAS seperti telah kena souning dengan bukan parti politik yang secara jelasnya menjurus kepada agama MEREKA , dengan secara tiba-tiba menyelar tindakan PAS sekiranya untuk meletakkan calon PAS untuk dipertandingkan di PRK DUN KAJANG kali ini. 



Adakah ini yang dikatakan gerakkan mereka adalah sekata mengikut apa kehendak Majlis Tertinggi pembngkang ? 

Secara jelasnya bahawa pemilihan calon yang ingin dipertandingkan oleh dua kuasa besar politik pembangkang iaitu PAS dan DAP akan berlaku persengketaan kecil yang mungkin hanya akan menyeret PAS keluar dari Pakatan Rakyat. 

Menurut laporan yang ditulis oleh laman blog Kristian Pro-Anwar Ibrahim itu menyatakan lagi bahawa PAS sememangnya PAS tiada kredebiliti untuk memerintah Negeri Selangor kerana PAS juga adalah sebuah parti yang gagal menjaga apa kehendak rakyat Selangor. 

Isu ini jelas bahawa PAS sedang dipandang HINA dikalangan rakan baiknya dari dua parti yang lain iaitu DAP dan PKR. Sewjarnya PAS perlu bertegas untuk terus meletakkan calon pilihan mereka didalam PRK DUN Kajang kali ini.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: