.

GEMPAR !!!! HARUS BACA !!!! STRATEGIK ANWAR MENJATUHKAN INSTITUSI RAJA-RAJA MELAYU !!!!


Siapa yang tidak kenal dengan perangai Anwar Ibrahim sejak dari zaman dan era dia duduk dalam UMNO lagi , suka suki langgar orang sana sini dengan sifatnya yang rakus dan gilakan jawatan dan pangkat.

Maka apa yang bakal terjadi didalam Kerajaan Negeri Selangor akan datang selepas Anwar dinobatkan sebagai pemenang di PRK DUN KAJANG ? Ini adalah berdasarkan ramalan pemikir-pemikir Politik Tanah Air . 

1) Perlantikan MB akan menjadi kontroversi yang hebat

2) Pencabulan demi pencabulan HAK MELAYU pasti akan diperhebatkan

3) Agenda untuk menjatuhkan institusi raja-raja Melayu pasti akan dapat diteruskan demi menjaga hati Kristian yang telah memberi sokongan padu terhadap dirinya di PRK DUN KAJANG. 

Perkara ini sudah dirancang dengan halus oleh juak-juak pemikir politik yang berani mati kerana Bang Nuar. 

Tujuan Anwar yang sebenarnya adalah untuk menjatuhkan kredebiliti raja-raja Melayu yang secara terangnya telah tertulis didalam Perlembagaan bagaimana kuasa sultan dan raja-raja Melayu terhadap Agama Islam.

Perhatikan baik-baik. 

1) Siapa yang menyokong TEGAS agar Institusi Raja-raja Melayu dimansuhkan

2) Siapa yang MENYOKONG HEBAT isu kalimah Allah dan ISLAM 

3) Siapa yang beri Full Of Support untuk masyarakat Kristian Besar kepala 

tiga perkara diatas pasti akan anda temui jawapannya masih dan tidak berubah bahawa ANWAR IBRAHIM lah orangnya.

Apabila berlaku pergolakan Istana didalam perlantikanya sebagai MB Selangor atau jika dahulunya adalah Bendehara Sultan Selangor maka ini akan menjejaskan Kredebiliti Sultan Selangor sebagai Ketua Agama Islam didalam Negerinya. Maka semangat rakyat pula ditiupkan oleh juak-juak yang setia agar mendesak Sultan Selangor untuk melantik Anwar Ibrahim sebagai Dato'Bendehara Selangor.  

Sungguhpun kuasa perlantikan MB tu ada pada tangan Sultan Selangor tetapi untuk melantik Anwar Ibrahim sebagai MB perlulah dipertimbangkan dengan sewajarnya oleh Sultan Selangor , itu pun jika Anwar menang di DUN Kajang.

Dalam perkara ini Sultan Selangor perlu bertegas walau apa pun yang terjadi , namun utk melantik Anwar Sebagai MB JANGAN PERNAH TERLINTAS SAMA SEKALI . 


  




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: