.

HARUS BACA !!!!! PRK KAJANG PENENTU SIAPA SEBENARNYA ANWAR IBRAHIM !!!

Memang sudah dijangkakan bahawa Anwar Ibrahim pasti akan mengambil kesempatan ditengah-tengah kemelut dalaman yang sedang melanda PKNS. 

Apabila heboh para pengamal media sosial mengupload al kisah si Azmin Ali di tendang keluar dari PKNS oleh Khalid Gagapi maka Anwar Ibrahim pula bakal muncul sebagai MB Selangor apabila memenangi kerusi DUN Kajang. 

Kerana tidak mahu dilihat sebagai konspirasi dan kroni maka Azmin Ali pula mengambil langkah selamat untuk berundur dari PKNS dengan pemecatan dirinya yang telah dirancang rapi bersama-sama Khalid Gagapi. Secara tiba-tiba Khalib pula menumumkan sedia berundur demi memberi laluan kepada Anwar Ibrahim sebagai MB Selangor. 

APa punya drama MURAHAN yang mereka ciptakan ini. 

Seperti biasa lah , pasti akan ada penutup cerita konspirasi mereka tiga bola kempis ni iaitu kes video terassa kok yang secara terang didalam video ucapan CNY telah menghina kerajaan pemerintah.  Tiba-tiba sketsa Azmin Ali ditendang keluar dari PKNS senyap , Muncul pula kisah Khalid Gagapi sedia berundur menjadi MB Selangor.

Apa Semua ini ??

Kini masa yang dinanti bakal menjelma demi menyaksikana bahawa siapakah Anwar disebalik topeng Pak Sheikh Anwar Ibrahim didalam PRK  Kajang tidak lama lagi. Darimana dana diturunkan , siapa pula yang menyokong Anwar nanti di PRK DUN KAJANG. 











Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: