.

[UPDATE MH370] RAHSIA DIKETAHUI ANWAR IBRAHIM SEORANG !!!!


Esok Anwar Ibrahim dijangka akan membuat pengumuman secara rasminya berkenaan dengan isu hilangnya pesawat MH370 milik Malaysia Airlines tersebut.

Menurut beberapa laporan media antarabangsa yang pernah menghubungi Anwar Ibrahim bagi mengulas lanjut isu MH370 yang dilaporkan hilang sejak 8 mac yang lalu seolah-olah ingin menyatakan sesuatu kerahsiaan atau cubaan bagi mendedahkan apakah dan siapakah dalang disebalik isu ini.

PELIK

Apa tidaknya, sewaktu di-interview oleh media asing, Anwar tidak pulak mendedahkan bahawa dirinya tahu dimanakah kedudukan sebenar pesawat yang hilang tersebut. Sedangkan seluruh rakyat Malaysia mengetahui bahawa sememangnya Anwar Ibrahim akan melakukan sedemikian bagi memperlihatkan kelemahan kerajaan Malaysia di mata dunia yang dikatanya LAMBAT untuk mengatasi isu ini. 

Dengan tak semena-mena tiba2 Anwar akan mendedahkan dimanakah kedudukan sebenar pesawat yang dilaporkan hilang sejak sebulan yang lalu. MENGAPA ? 

Mengapa baru sekarang ? 

Melalui sumber penulis yang boleh dipercayai menyatakan bahawa Anwar Ibrahim sengaja membiarkan isu ini berlarutan panjang agar kelemahan demi kelemahan yang dipunyai oleh Malaysia terutama sekali dari segi sistem dan peralatan ketenteraan serta pasukan penyelamat SAR Malaysia dapat buktikan kelemahanya serta dirinya akan terus mendesak kerajaan Malaysia untuk membuat pengumuman kepada seluruh rakyat Malaysia apakah kemampuan sebenar Malaysia di dalam misi mencari dan menyelamat MH370 ini.

Anwar berkata akan membuat pendedahan tersebut kepada akhbar The Telegraph baru-baru ini dan menuduh kerajaan menyembunyikan maklumat penting berkenaan misteri kehilangan MH370 yang dikatakan berakhir di Selatan Launtan Hindi.

Menurut laporan akhbar itu lagi, Anwar juga akan mendedahkan beberapa maklumat sulit mengenai keupayaan radar Malaysia dan bukti terperinci lokasi pesawat itu berada yang disembunyikan oleh kerajaan Malaysia.

Laporan tersebar bahawa Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim akan membuat pendedahan mengejut mengenai lokasi sebenar pesawat MH370 yang hilang 8 Mac lalu, di Dewan Rakyat.
Dakwaan kononnya Anwar mengetahui lokasi pesawat berkenaan juga seolah-olah mempersenda-sendakan waris dan keluarga penumpang yang malang itu.
Mungkin ini satu pembohongan yang dirancang kerana Anwar sememangnya kaki pembohong, tetapi apabila membabitkan pesawat yang hilang, ianya satu perkara serius dan perlu segera disiasat.













Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: