.

Harakah daily sinonim dengan laporan bohong


Seperti kebiasaan  laporan yang dilaporkan oleh media berpengaruh seperti HarakahDaily ini tidak ada angka yang kecil apabila setiap kali perhimpunan anjuran parti pembangkang di Kuala Lumpur. Jika laporan media laion seperti Astro awani yang bersiaran langsung terus dari meeting point peserta perhimpunan Anti GST yang masih lagi berlangsung di dataran merdeka memberikan angka anggaran hanya 20,000 sahaja yang hadir bagi membantah tindakan kerajaan bagi melaksanakan GST pada tahun 2015.

Mahfuz Omar ketua penerangan PAS pusat menyifatkan bahawa perhimpunan mereka pada hari ini adalah sebuah produk perlancungan yang baru serta berharap agar menteri di Kementerian Perlancongan untuk bersetuju dengan cadanganya ketika berucap dihadapan 10,000 peserta yang turut berhimpun di Dataran Merdeka.


GST yang hanya akan memberikan tekanan kepada mereka yang berpendapatan rendah di Malaysia adalah amat tidak wajar dan perlu dikaji balik oleh kerajaan sebelum melaksanakan GST pada tahun akan datang.

Perhimpunan hari ini adalah VIEW sebenar kepada kerajaan Malaysia bahawa GST adalah di tolak oleh rakyat Malaysia. Sekiranya cadangan tersebut tidak ditarik balik UMNO BN akan menghadapi masalah besar apabila tiba pilihanraya umum akan datang.

Begitulah message yang cuba disampaikan oleh pemimpin pemimpin pembangkang yang turut serta didalam perhimpunan anti-GST yang berlangsung di Ibu kota tadi.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: