.

KHAS PRK DUN PENGKALAN KUBOR : CALON " PALING SUNG "


Barisan Nasional (BN) menawarkan calon Barisan Nasional "paling sung" untuk menjadi wakil rakyat Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor.

"saya yakin Ustaz Mat Razi Mat Ail merupakan calon BN yang "paling Sung" untuk PRK Dun Pengkalan Kubor," katanya di laman sosial Facebook peribadi miliknya. 

Dengan penampilan calon yang terbaik dan sesuai dengan kehendak dan denyut nadi rakyat beliau berharap BN dapat mempertahankan kerusi Dun Pengkalan Kubor. 

Barisan Nasional menamakan bekas penolong pegawai pendidikan daerah Tumpat dan bekas guru sekolah, Mat Razi. Pengumuman rasmi calon Barisan Nasional itu dibuat timbalan Pengerusi Barisan Nasional Tan Sri Muhyiddin Yassin sebelum hari penamaan calon.

Keyakinan yang diberikan oleh Pengerusi Barisan Nasional Dato Seri Najib,adalah berdasarkan sejarah dan kerja-kerja yang pernah dilakukan serta yang pernah disumbangkang oleh penyandang Dun Pengkalan Kubor terdahulu iaitu Allahyarham Datuk Zahidi Noor yang begitu cemerlang dan terbaik. 

Penegrusi Barisan Nasional itu juga menyeru agar pengundi , pilih lah calon yang telah berjasa berlebih dahulu walaupun bukan bergelar wakil rakyat Ustaz Mat Razi Mat Ail. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: