.

ATIKAH SUHAIME SENGAJA TANYANG BF



Pelakon wanita dari singapura yang baru bertapak di Malaysia dikatakan sering "publish" gambar dengan kekasih hatinya di Instagram peribadinya.

Diminta mengulas lanjut berkenaan dengan kontroversi murahan tersebut Atikah Suhaime berkata,"Mungkin apa yang berlaku tidak disengajakan. Memang dari dulu saya tidak suka mempamerkan kekasih di hadapan umum apatah lagi berkongsi kisah peribadi. Bukan apa, bimbang orang bosan jika asyik kisah cinta diperkatakan sedangkan apa yang patut dikongsi adalah perkembangan karier”

“Saya juga tidak mahu niat asal tersasar. Tujuan saya datang ke Malaysia adalah untuk mencipta nama sebagai pelakon dan bukan mencari kontroversi,” kata pelakon yang mengakui sebelum ini berulang alik dari Singapura ke Kuala Lumpur sebelum berpindah ke Kuala Lumpur.

Menurut Atikah lagi dirinya "tidak sengaja" untuk berkongsi perihal keperibadiannya di luar dunia seninya terutama sekali jika perkara tersebut melibatkan orang lain seperti kekasihnya.

Khabarnya artis drama tersebut sedang asyik bercinta dengan seorang "PILOT". 



Share on Google Plus

About Najwa Kipidap

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

sleigh said...

more helpful hints dolabuy hermes have a peek at this web-site Bottega Veneta Dolabuy hop over to this website Dolabuy Goyard