.

MANGSA CINTA AKTOR



Izreen Azminda sering kali menjadi sebutan wartawan hiburan kerana kerap menghabiskan wang sendiri demi membahagiankan kekasihnya. 

disahkan bercerai pada Jun 2014 lalu dengan dikurniakan seorang cahaya mata bersama bekas suaminya Riza 31, Izreen dikatakan asyik bertukar pasangan kekasih kerana keperibadianya yang mudah jatuh cinta dengan aktres lelaki tanahair. 

Kisah Izreen yang dikaitkan dengan beberapa pelakon lelaki kacak sebelum ini sering menjadi bualan di kalangan kawan rapat mereka termasuklah wartawan hiburan. Ia menjadi menarik kerana Izreen sering dikatakan menjadi mangsa cinta aktor kerana cintanya selalu dipersia-siakan kerana selalu tidak berakhir di jinjang pelamin.

Pernah dikaitkan dengan pelakon lelaki popular iaitu Fahrin Ahmad, namun selepas Fahrin diijab kabulkan dengan pilihan hatinya,hubungan Izreen berakhir begitu sahaja.Dalam masa yang sama Izreen dikaitkan mempunyai hubungan dengan seorang lagi pelakon lelaki baru yang meningkat popular  iaitu Ammar Baharin.

Didalam kisah percintaanya bersama Ammar Bahrin, ada desas-desus menyatakan Izreen sanggup membayar Down Payment" kereta baru yang sedang digunakan oleh Ammar sekarang. 

Namun,Izreen ditinggalkan begitu sahaja setelah Ammar Bahrin lebih tertarik kepada Amyra Rosli seorang pelakon wanita yang dramatis didalam arena dunia lakonan. 

Izreen Azmida yang sudah genap setahun membawa status janda, kini tidak terfikir akan mendirikan rumah tangga yang baru. Menyifatkan bahawa hatinya sudah tetutup untuk menerima lelaki lain kerana sering menjadi mangsa percintaan.




Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: