.

RAHSIA ERMA FATIMA MINTA CERAI



Susulan daripada khabar angin yang menyatakan  bahawa pengarah filem tersohor tanahair Erma Fatima akan bercerai dengan suamainya bade Azmi pada khamis lalu ternyata memeranjatkan pihak Bade Azmi yang tidak mengetahui bahawa Erma ada membuat permohonan untuk berpisah. 

Melalui laporan kes syariah yang kami terima, Bade Azmi pengarah filem, tidak hadir ke mahkamah syariah pada tarikh yang telah diberikan lebih awal peringatan tersebut. 


Bade yang menyatakan bahawa dirinya tidak pernah mendapat panggilan telefon dari pihak mahkamah syariah untuk peringatan bagi dirinya bahawa akan menjalani perbicaraan di mahkamah tersebut. 

"saya tidak pernah dapat call dari mana-mana peguam (mengenai) perihal ini", menurut laporan yang ditulis oleh Mstar Online. 

Namun Erma yang diwakili oleh peguam syariahnya Jamal Lokman Mohd Sulaiman diberi kebenaran oleh hakim syarie untuk mengemukakan notis amaran kepada Bade Azmi kerana ketiadakhadiran ke mahkamakah pada tarikh yang telah ditetapkan.

Kepada kedua-dua pasangan pengarah filem ini , kami dari meja hiburan "my Time's hub News" mendoakan yang terbaik kepada kalian berdua untuk menyelesaikan keretakkan rumah tangga anda bedua dengan car ayang terbaik.  
Share on Google Plus

About Najwa Kipidap

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: