.

TUN MAHATHIR AKAN DIAM



Mantan perdana menteri Malaysia Tun Dr.Mahathir Mohammad mungkin akan berhenti dari terus mengecam Dato'Seri Najib Razak sekiranya perdana menteri itu hadir pada hari dialog "Nothings 2 Hide" pada jumaat lalu. 

Tun mahathir yang menyifatkan bahawa dialog tersebut adalah peluang yang terbaik buat Najib untuk melakukan penjelasan secara mendalam berkaitan dengan 1MDB.

Mengulas lanjut isu kekecohan yang berlaku pada hari tersebut, Tun Mahathir mendakwa Ali Tinju sengaja melakukan kekesohan tersebut agar dialog tersebut dibatalkan. 

“Saya tengok satu video klip tentang apa yang terjadi. Tiada ancaman keselamatan kecuali Ali Tinju yang agak bising. Jelas sekali beliau mahu acara itu dibatalkan. Kita tahu dia (Ali Tinju) memihak kepada siapa.

“Ia sesuatu yang merugikan. Najib sepatutnya boleh terangkan segalanya dan orang macam saya boleh didiamkan.” tulisnya menerusi entri terbaru di blognya.



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Tun M akan diam????

KAH KAH KAH KAH KAH

Orang tua ni tak akan diam kecuali anak dia sendiri jadi PM. Kalau anak dia dah jadi PM, maka terhenti lah serangan2 ke atas PM2 seperti yang sebelum ni.

Kalau anak dia dah jadi PM, semuanya baik2 belaka. Takde satu pun kesilapan.

Itu lah Tun M.

Mokhzani apa khabar? Mesti susah hidup sebagai seorang BILLIONAIRE kan? Marina apa khabar? Mesti susah asyik memperjuangkan nasib kristian dan golongan LGBT kan? Mukhriz apa khabar? Mesti pening kepala jadi Ketua Menteri negeri sendiri kan?