.

Yang Aku Sayang ....

Yang Aku Sayang ….

Yang aku sayang ……
Bukan lah harta …..
Yang aku sayang ..
Bukan lah benda …..

Yang aku Sayang …
Melayu ….

Bangsa Ku Melayu …

Islam Agamaku…..

Tanah Malaya Tanahair ku...
Tempat tumpahnya darah anak juangku…..

Apa lagi yang aku sayang …..
Jika bukan semangat perjuangan anak Melayuku …
Namun perjuangan itu ….
Belum pernah kenal erti  lelah….
Jauh sekali mengeluh sesak…..


Sedih …..
Terluka ….
Di lukai…..
Di Tomoh …..
Pelbagai perit jerih …..
Hanya keranamu ….
Yang Aku Sayang ….MELAYU ……

Perjuangan ini ……
Mana Mungkinkan berakhir….
Mana mungkin kan hilang ……
Hanya kerana Melayu….

Nukilan ..
TWH- Talkwithhand ..



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: