.

Dr.Rani Tersungkur di Tangan Dr.Yunus


Anggan Dr.Rani musnah tidak kesampaian apabila permainan yang dicipta oleh nye hanya memakan dirinya sendiri apabila Dr.Yunus ADUN Sijangkang menjadi pilihanhati Khalid Gagap untuk menggantikan tempat Yb.Hasan Ali yang telah dilucutkan jawatanya didalam Exco Kerajaan Negeri Selangor sekaligus ditolak keahlianya sebagai Ahli PAS. 

Dr.Rani yang sebelum ini tidak putus-putus mengangkat dirinya adalah sebagai penganti tempat yang telah ditinggalkan oleh Hasan Ali seolah-olah tidak percaya dengan keputusan yang dibuat oleh Khalid Al-Gagapi dengan melantik Dr.yunus Adun Sijangkang untu mengambil alih kerusi Exco yang telah dikosongkan oleh Dr.Hasan Ali.




Ahmad Yunus Hairi (Adun Sijangkang) mengangkat sumpah jawatan dan setia dihadapan Sultan Selangor dan disaksikan oleh Menteri Besar Selangor Tan Sri Khalid Al-Gagapi hari ini. PAS Selangor yang sebelum ini sebulat suara untuk melantik Dr.Rani sebagai penganti Dr.Hasan Ali terpaksa menarik balik keputusan tersebut kerana Dr.Rani pernah terlibat dengan perselisihan faham dengan pihak Istana didalam isu pengagihan zakat Negeri Selangor yang diagihkan kepada Negeri Perlis. 

Apa Kata Talkwithhand : 

Perkara ini jelas dilihat seperti ada konspirasi dalaman Kerajaan Pembangkang Negeri Selangor yang di tadbir urus oleh Tan Sri Khalid Al-Gagapi Ibrahim. Dr.Rani yang sebelum ini hanya terdapat sedikit perselisihanfaham dengan pihak Istana diatas pengagihan wang zakat Negeri Selangor terus diketepikan kerana Khalid Al-Gagapi takut rahsia dalaman mereka akan terbongkar. Dr.Rani yang juga kuda tungangan DAP pasti akan lompat parti pulak lepas ni sekiranya beliau merasakan dirinya terancam didalam Parti PAS. Perkara ini dah biasa sangat kita tengok , rasa terancam je , lompat parti terus.Pastu bongkar semua rahsia dalaman Kerajaan Pembangkang Negeri Selangor. huhuhuhu ... 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: