.

KITA PUNYAI BUKTI KUKUH - HISAMMUDDIN HUSSEIN

Datuk Hisammuddin Hussein Menteri Dalam Negeri berkata , Polis mempunyai bukti yang kukuh untuk memastikan perlaku yang melakukan pembunuhan terhadap adik Nurul Nadirah @ Dirang dihukum dengan seberapa cepat.

Menteri dalam Negeri itu berkata lagi , pihak polis tidak akan membenarkan mana-mana suspek yang telibat didalam kes pembunuhan Adik Nurul Nadirah bergerak bebas diluar sana kerana perbuatan kejam mereka yang tidak berperi kemanusiaan sehingga tergamak membunuh budak yang berumur 5 tahun.

"saya mengesahkan bahawa kami telah menahan 4 suspek yang dianggap telibat didalam kes pembuhan kanak-kanak berumur 5 tahun ini , bagi memastikan tidak ada lagi suspek lain yang sedang bergerak bebas diluar sana. Namunpun begitu kesemua 4 suspek yanhg ditahan ini masih belum didakwa dimuka pengadilan."

Twh Berkata : 


Jika diikutkan hati ingin aje memohon kerajaan menggubal undang-undang diawah akta kanak-kanak agar sesiapa yang terlibat didalam kes sebegini diberi hukuman mati seperti mana kanak-kanak tersebut diperlakukan . Bukan setakt rentung , biar sampai jadi abu . TWH berharap yang ditangungkan lagi kes tersebut , pastikan Ibu dan Bapa Dirang berada didalam mahkamah ketika pengadilan dibuat. 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: