.

PERHIMPUNAN ANAK FELDA @ ANAK MUDA KEADILAN

Dengan jangkaan 1000 orang peneroka Felda yang akan hadir untuk turut serta perhimpunan membantah kerajaan menyenaraikan Anak Syarikat Felda Felda Global Vantures Holding (FGVH) ke Bursa Malaysia hanya menajdi omong kosong pihak pembangkang yang hanya mampu mengumpul seramai tidak sampai 100 orang pun peneroka mahupun anak-anak peneroka di hadapan Masjid Putra di Putrajaya tadi . 



TWH kenal dengan beberapa orang dalam group photo ni , malah mereka sendiri pernah menyatakan kepada TWH masa pilihanraya kecil KERDAU lalu. "Apa yang kerajaan cuba buat ketika ini untuk anak-anak felda dan peneroka adalah apa yang cuba diterjemahakan oleh Tun Razak satu ketika dahulu.". Dan pada hari jumaat hari ini , mereka menyatakan bahawa Penyenaraian Anak Syarikat Felda (FGVH) adalah tidak menguntungkan dan bertentangan dengan kehendak rakyat khususnya anak felda dan peneroka. 


INI DIA PAK JABIT..

Dalam filem mcm hero , alam nyata pun nak jadi Hero ka....Pak Jabit...Pak Jabit... 

Penjelasan yang dibuat oleh si pemegang sepandok PENEROKA SELANGOR .

"Saya bukan anak peneroka pun bro ... bapak saya buat sawah padi kat Sg,Besar , ni pun pasal masyuuukkkk je..." 

huhuhu ....

Ape kena mengena Mangkuk ni dengan FELDA



Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: