.

AMBIGA MENGESAHKAN PENGUNDI HANTU!!!!!!HOT!!!


Kenyataan Yang Dibuat Mengenai EGM BAR COUNCIL!!!!


Mohd Khairul Azam Abdul Aziz ... diantar orang perseorangan yang hadir bagi menyaksikan EGM Meeting Bar Council menyatakan rasa kekecewaanya apabila melihat dikalangan yang hadir adalah pengudi HANTU !!!!Mohd Khairul Azam adalah salah seorang Ahli Majlis Peguam Malaysia.

Kenyataanya itu disokong kuat oleh AMBIGA sendiri yang menyatakan , "YES , It is normal practice in EGM Bar Council Meeting , ada UNDI HANTU." katanya kepada Mohd Khairul Azam Abdul Aziz. Alangkah terperanjatnya Mohd Khairul Azam apabila meresakan bahawa kerajaan sedang diperbodohkan oleh BAR COUNCIL.

Mohd Khairul Azam menyatakan lagi , BAR COUNCIL tidak perlu diwujudkan lagi kerana badan guaman tersebut tiada lagi integriti dan profesionalismenya . Adakah patut dengan kehadiran 1000 orang yang hadir Mesyuarat EGM BAR COUNCIL diambil semua jumlah yang menyokong? Sedangkan senarai yang berdaftar di dalam BAR COUNCIL hanyalah 500 orang. Persoalanya , dimana profesionalnya BAR COUNCIL dan integritinya yang selama ini BAR COUNCIL sibuk sangat dengan masalah politik Negara.

Perkara ini tidak ubah seperti kita pergi ke sebuat majlis ceramah PAS @ PKR diluar sana. Boleh pilih ikut suke hati mak bapak diorang je berapa kali nak angkat tangan menyokong nama yang dipilih. 

TWH : 

Pembaca semua dah dengar sendiri dari mulut Mohd Khairul Azam Abdul Aziz , berapa punya teruk EGM BAR COUNCIL .... terpulang la kepada anda. Yang hairan nya kemana semua pergi wakil BAR COUNCIL ... tidak menjawap balik isu yang sedang dimainkan ini . Terutama AMBIGA sendiri . Yang sehingga ke hari ini masih duduk diam , menyembunyikan diri .


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Ambiga dah takut dgn bayang2 sendiri pasal tu dia diam.

--ganasnyer--