.

BERSIH 3.0 MACAM SIALLL



 Ini lah dia mentaliti peserta penyokong BERSIH 3.0. Seorang wartawan berita TV AL-HIJRAH tercedera apabila cuba menyelamatkan seorang anggota polis yang didapati pengsan didalam kereta polis yang didapati terbabas di bahu jalan sewaktu perhimpunan BERSIH 3.0 berlangsung.

 Apabila di lihat semula keganasan peserta yang menyertai perhimpunan tersebut . Timbul rasa ketidak puasan hati TWH kerana sahabat media TWH diperlakukan sebegitu. Maka jelas dan nyata mereka yang menertai perhimunan tersebut tidak mengetahui undang-undang rusuhan @ yang sewaktu dengannya .

 Ketua atau pengasas BERSIH 3.0 Ambiga , beliau tidak dapat menahan emosi perserta yang menyertai perhimpunan tersebut dan ianya adalah diluar kawalanya sekiranya mereka yang menyertai perhimpunan tersebut bertindak ganas sehingga mencederakan wartawan dan anggota polis yang bertugas pada ketika itu . Ikuti laporan dari masa ke semasa oleh TWH ,..... "Renung-rengunkan .."
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: