.

DAP JOIN BERSIH 3.0

 SUMBER : THE UNSPINNERS




Sequel kepada apa yang pernah TWH menulis sebelum ini Peranan DAP di dalam Arena Politik tahanair adalah untuk membantu AMBIGA dan Anwar Ibrahim bagi mengkristiankan Malaysia. 


Lihat foto diatas, apa perbezaan 13 mei 1969 dan 28 April 2012? tidak ada bezanya selain menunjukan bahawa tahap kebencian kaum cina Malaysia terhadap orang MELAYU. Ini lah sebab kenapa Anwar Ibrahim tidak menunjukan barisan Ahli Kabinet Pakatan Rakyat sekiranya mereka berjaya merampas kerajaan yang sedia ada. 


Cuba baca artikel yang pernah ditulis oleh salah seorang bloggers tanahair ni MidVoices TWH terkejut apabila membacanya , dan artikel tersbut sudah tentu berasaskan dari kajian yang dibuat oleh penulis MIDVOICES. Jadi sekarang siapa yang RACIST? MELAYU @ CINA? 


itu pun PAS masih lagi bersekongkol dengan DAP , kerana sudah mempunyai pemikiran, "INI SEMUA DAKYAH UMNO , TIPU HELAH UMNO " itu lah sedang pemikiran pemimpin puak pembangkang ni. 


Cuba fikir dan bayangkan sekiranya  MELAYU BERSATU jika dulu kita boleh bersatu padu untuk menjayakan misi mantan2 pemimpin Negara yang berasaskan kepada PERPADUAN kenapa tidak lagi sekarang? Jangan fikir diri sendiri la we ... fikir masa depan anak n cucu kita dimasa akan datang....... 








Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: