.

HOT..!!!!! HOT!!!! TERBONGKAR AKHIRNYA ....!!!


THE KRISTIAN GOD IN MALAYSIA

NIK Aziz is Father of Kafir and Tritor !!!!!! what the F**K all this .... 

Setelah penelitian dibuat dengan sehalusnya , baru lah TWH faham apa yang cuba di perkatakan oleh semua bloggerians di Malaysia dengan mengeluarkan statement " The KING OF KAFIR" kepada Nik Aziz.

kenyataan yang dikeluarkan oleh seluruh generasi Bloggerians tanahair adalah ditujukan kepada Nik Aziz MB.Kelantan yang masih tidak sedar diri bahawa anak2 buahnya sedang di kafirkan oleh DAP yang sedang berusaha dengan giatnya untuk mengkristiankan MALAYSIA yang telah terang dan nyata ISLAM ADALAH AGAMA RASMI DI MALAYSIA. 

Tetapi dek kerana terhimpit dengan tuntutan nafsu kebencian terhadap orang ISLAM MELAYU di MAlaysia , maka DAP terpaksa menukar rentak perjuangan mereka daripada perjuangan hak rakyat , sekarang sudah bertukar PERJUANGAN KRISTIAN.!!!!!!! 

Tidakkah Nik Aziz sedar bahawa Husam Musa , Mat Sabu , Mahfuz , Haji Hadi dan segala pemimpin tertinggi PAS CLANS sedang diubah program pemikiran dan perjuangan mereka yang selama ini memperjuangkan HUKUM HUDUD sedang diubah program secara perlahan-lahan oleh DAP bagi mendapat sokongan keatas mereka yang memperjuangankan KRISTIAN FOR MALAYSIA. 

Renung-renungkan ...
Selamat Beramal .....





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: