.

GEMPAR!!! ANWAR IBRAHIM DAN SYIAH!!!!!



Pertembungan dua fahaman yang berbeza rentak tetapi sama hala tujunya , iaitu fahaman KOMUNI dan FAHAMAN SYIAH . kedua-dua fahaman ini dicantumkan oleh Anwar Ibrahim bagi memastikan Kerajaan yang sedia ada berjaya digulingkan. 


Seperti yang TWH cuba katakan tadi DUA fahaman dicantumkan. Ini membawa maksud Anwar Ibrahim adalah mastermind di dalam arena politik pembangkang yang di pimpin olehnya. Fahaman Syiah yang dipelajari oleh Anwar Ibrahim bersama tok gurunya Sheikh Al-Qaradawi yang berfahaman Syiah berjata dirungkai oleh TWH.


1) Setiap ceramah yang dihadiri oleh Anwar Ibrahim , Anwar pasti akan menyebut pertemuanya bersama pemimpin terulung Syiah tersebut . ( Fahaman Syiah) 


2) Setiap kali ceramah perdana Anawar ibrahim , pasti Anwar akan mengajak penyokongnya untuk berhimpun sekiranya parti haramnya dikecam hebat oleh UMNO . ( Fahaman KOMUNIS)


Ini juga jelas dan terang lagi bersuluh bahawa kedua-dua pemimpin FUKATAN PEMBANGKANG sama selari fahaman mereka. Tujuan mereka telah digerak tarikan sejak 50 tahun dahulu , apa beza Komunis dengan PAS ? Tiada bezanya . Apa pula Beza Komunis dengan PKR ? tiada bezanya. 


Renung-renungkan..
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

zachmirha said...

Bodonye.. Dh terang2 dlm youtube sheikh yusof al qardawi yg mnjdi wakil aswj menentang syiah. Ble dh hdup d dunia moden jgn pulak jd ktak bwh tempurung.. Al qardawi antara pmimpin ttingi di al azhar. Cmne ley jd syiah ni. Hahaha. Bodo2