.

HARUS BACA!!!!!! PAS SELANGOR PEJAM MATA!!!!!


Ini lah dia Perjuangan Hukum HUDUD PAS yang selama ini di war-warkan di dada , dada akhbar HARAKAH DAILY , AGENDADAILY , MALAYSIAKINI dll laagi la .

Serbuan yang dibuat oleh pihak polis terhadap sebuah pusat hiburan menyajikan tarian BOGEL kepad apengunjung kelab tersebut. Malah mengambil pekerja asing tanpa ada perjalanan yang sah pulak tu. 

Ini kah dia perjuangan FUCKATANRAKYAT terhadap rakyat Selangor yang memberi peluang kepada FUCKATANRAKYAT memimpin Selangor? OHHH TIDAKKKK!!!!! Tetapi kenapa Nik Aziz dan Abdul Hadi Awang masih terdiam sepi , seolah-olah meredhakan apa yang berlaku di Sleangor. Di kelantan mungkin Arak diharamkan untuk dijual disana , tetapi tidak lagi sekarang , sebab tu ada pusat snooker dibuka dengan selesanya. MAna ada pusat Snooker x tak ada arak. 

Di Selangor Nik Aziz n Abdul Hadi Awang terpaksa tutup mulut dan mata dan pekakkan telinge sebab DAP , PKR lebih kuat dari mereka , sebab tu HUKUM HUDUD tak jalan sampai sekarang walaupun di dalam Negeri 100% dibawah tangan Nik Aziz. 

Maksiat yang dikhabarkan semakin berleluasa di Selangor tidak dapat dibendung lagi oleh PAS , sehinggakan dalam organisasi Kerajaan Pemerintah Negeri Selangor PAS tidak lagi menjadi leader didalam Hal Ehwal Agama . JAdi Persoalanya apa dah JADI DENGAN HUDUD PAS.??? 

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

emas said...

Ape cita pas bukan prti Islam dia cuma main politik je....