.

HARUS BACA !!!!! MENGAPA ANWAR LEPASKAN JAWATAN !!!!


"Ini adalah cubaan saya yang terakhir , serkiranya gagal di dalam usaha saya menawan putrajaya didalam PRU-13 akan datang, dan saya akan melepaskan segala jawatan yang saya pegang didalam pembangkang." katanya kepada wartawan The Financial. 

"High-Perception" , itu lah game Ketua Pembangang tersebut untuk memastikan suara penyokong-penyokongnya yang masih menyokongnya , adakah masih sama seperti waktu dirinya dipecat pada awal september 1998.

Pada 3 september 1998 terlakar satu sejarah politik tanahair bilamana Anwar Ibrahim yang pada ketika itu menyandang gelaran sebagai Timbalan Perdana Menteri Malaysia telah dilucutkan jawatanya sebagai orang nombor 2 Malaysia diatas tuduhan MELIWAT. 

Inilah sebab mengapa Anwar Ibrahim sengaja membuat statement tersebut bahawa beliau akan berundur dari FUCKATANRAKYAT sekiranya PKR tidak mampu untuk menawan Putrajaya didalam PRU-13 akan datang. 

Sewaktu Anwar Ibrahim didalam UMNO lagi perkara untuk melepaskan jawatan ni dah banyak kali dimainkan oleh dirinya hanya semata-mata untuk melihat kekuatan sokongan pengikutnya terhadap dirinya yang dianggap HEBAT !!. 

Maka , tidak menjadi satu kejutan la kepada rakan-rakan blogger TWH apabila terbaca statement yang dibuat oleh Anwar Ibrahim kononya beliau akan berundur dari PR sekiranya pihaknya kalah didalam PRU-13 nanti. 

Suasana politik FUCKATANRAKYAT ketika ini sudah cukup untuk membuktikan bahawa kata-katanya itu hanya lah permainan sahaja. Tetapi didalam waktu yang sama , selepas Anwar Ibrahim membuat statement tersebut di Malaysiakini minggu lalu , nyata menunjukan bahawa dirinya sudah tiada SOKONGAN LAGI dari Ahlinya baik dari DAP mahupun PAS. Malah  kuda tungganganya PAS juga telah membuat statement agar Anwar Ibrahim undur diri awal-awal lagi.

Namun demikian , hakikatnya RETORIKA Anwar Ibrahim kini telah dapat dihidu oleh ramai rumours didalam Negara mahu pun luar Negara. Sekiranya Anwar menarik diri sebelum PRU-13 akan datang serta hilang title sebagai Wakil Rakyat bagi parlimennya iaitu PERMATANG PAUH , maka sebuah gerakan REFORMASI akan terbentuk , maka keadaan Negara juga pada ketika itu bertukar menjadi huru-hara. Itu lah niat sebenar Anwar ibrahim mengapa beliau bermain dengan persepsi tersebut. 

Tujuanya hanya untuk menambah luka , retak dan saat kehancuran anak bangsanya iaitu MELAYU kini menjadi agenda utama. Malaysia tidak akan lagi menjadi Negara Islam , Tun Mahathir sekali lagi akan dikecam sehebat yang mungkin , dan semua pemimpin-pemimpin UMNO yang bukan dari kroni Anwar ibrahim turut akan dijatuhkan dan ditentang habis-habisan. 

TWH BERKATA : 

Apalagi agenda utama Anwar Ibrahim jika bukan untuk melihat Malaysia hancur ditanganya serta kuasa asing kembali kepada Malaysia untuk mengambil alih kepimpinan Negara. Raja-raja Melayu dusah tidak wujud ketika itu , Islam tidak lagi menjadi agama RASMI di Malaysia , Bahasa Melayu tidak lagi diperkasakan. APA YANG AKAN BERLAKU KEPADA MALAYSIA ? APA AKAN TERJADI KEPADA ANAK CUCU CICIT KITA ? 

Keputusan berada ditangan anda semua nanti apabila PRU-13 bermula.

Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: