.

HARUS TENGOK !!!!!! PUNCA PERPECAHAN MELAYU BERMULA DARIPADA SIAPA ???!!!!


PENIPU , PELIWAT , PENGADU DOMBA DLL !!!!!

Itu gelaran yang selayaknya diberikan kepada Anwar Ibrahim, kata Datuk Ibrahim Ali Presiden PERKASA Malaysia didalam sebuah majlis anjuran TOLAK INDIVIDU BERNAMA ANWAR IBRAHIM (TIBAI ) . 

Tidakkah anda mengenali siapa yang bercakap didalam video tersebut? Beliau adalah salah seorang diantara yang rapat dengan Anwar Ibrahim sewaktu didalam UMNO satu ketika dahulu. 

Pendedahan ini adalah bertujuan bagi membuktikan kepada RAkyat bahawa Anwar Ibrahim adalah punca segala perpecahan MELAYU di Malaysia. Ini masyarakat tidak nampak dan tidak tahu disebalik cerita sebenar pemecatan Anwar Ibrahim yang dibuat oleh Tun Mahathir pada ketika itu. 

Relate dengan hasil penulisa TWH sebelum ini yang bertajuk http://talkwithhand.blogspot.com/2012/06/terbongkar-rahsia-maruah-melayu.html 
sila rujuk artikel tersebut . 

Adakah TWH menulis hanya berlandaskan HATI dan sesuka HATI ? tidak sama sekali . Kerana sebab itu TWH menjalankan kajian demi kajian sebelum TWH menulis siapa DAJJAL sebenar dan penyebab orang melayu berpecah belah. 

Hasil yang TWH temui adalah , ANWAR IBRAHIM juga lah orangnye yang menjadi punca segalanya. 











Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: