.

HARUS BACA !!!!! UGUTAN KEPADA PERDANA MENTERI !!!!!

RAKYAT AKAN TURUN PADANG !!!!!

Ugutan Datuk A.Samad Said sasterawan Negara kepada kerajaan Malaysia yang menyatakan bahawa , sekiranya Barisan Nasional menang dengan jumlah toted yang besar didalam PRU-13 akan datang , rakyat akan membanjiri jalan raya hasil daripada penipuan SPR.

Momokan bayangan negatif itu dibuat di Tasek Gelugor Pulau Pinang , selepas A.Samad Said menghadiri sebuah "program rakyat : kearah Pilihanraya Bersih". A.Samad Said yang bercakap diatas tiket NGO BERSIH 3.0 menyatakan bahawa , rakyat akan hadir dengan bilangan yang lebih ramai daripada perhimpunan BERSIH 3.0 lalu. 

Perhimpunan tersebut bakal berlaku sekiranya kerajaan masih tidak mengambil endah dan pakai cadangan BERSIH yang menginginkan PRU-13 pada kali ini mengikut 8 cadangan yang telah mereka sampaikan kepada Parlimen Negara. 

Namun cadangan tersebut ditolak bulat-bulat oleh Parlimen Malaysia selepas pihak parlimen Malaysia mengkaji tuntutan yang dibuat oleh BERSIH adalah sebuah tuntutan yang tidak masuk akal antaranya adalah untuk memanjangkan tempoh berkempen kepada 21 hari jika dibandingkan dengan jumlah hari berkempen sebelum ini hanya 7 hari sahaja. 

Sungguhpun begitu Kerajaan telah bersetuju untuk memanjang tempoh berkempen dari 7 hari kepada 10 hari dengan jawapan yang relevan telah diberikan kepada NGO BERSIH. 

TWH BERKATA : 

A.Samad Said bakal mengulangi sejarah apabila nasibnya akan sama seperti Allahyarham sahabat penulisnya iaitu Shanon Ahmad , yang mana pengakhiran hidup Arwah , terpinggir kerana Arwah telah hanyut didalam arus politik pembangkang. Adakah A.Samad Said juga akan menerima nasib yang same? jawapanya adalah "YA". 

TWH beranggapan statement yang dibuat oleh A.Samad Said hari ini adalah sebuah ugutan awalnya kepada Kerajaan Malaysia agar menurut kata-kata mereka. A.Samad Said ingat DS Njib tu ape , barua dia ke ? Untuk ikut telunjuk BERSIH. Lepas ni apa pulak ayat yang berbaur ugutan kepada kerajaan Malaysia. 

Namun mereka yang berada dibarisan tentera cyber FUCKATANRAKYAT , akan meneruskan ugutan pemimpin mereka sebagai bahan untuk mereka coretkan bagi mengelirukan rakyat Malaysia. itulah dia kelebihan warga keluarga FUCKATANRAKYAT. 

renung-renungkan...
 
Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Selama ni aku ingat nujum pak belalang hanya dalan seni filem je. Rupanya memang betul2 wujud. Hai la nujum. Yang mana jantan, yang mana betina. Ke dua2 jantan.