.

WAJIB BACA !!!!! UNTUK ORANG-ORANG FELDA SAHAJA !!!!!

Satu lagi surat KERAHAN AHLI PAS bagi menghadiri perhimpunan SELAMATKAN FELDA !!!!

Agenda perhimpunan ini diadakan adalah bagi membantah tindakan kerajaan menyenaraikan FGVH didalam Bursa Saham. Perhimpunan yang kononya sebagai bantahan rakyat Malaysia khususnya warga Felda itu bertujuan untuk menyatakan kepada kerajaan bahawa WAGRA FELDA TIDAK MENYOKONG PENYENARAIAN TERSEBUT . 

Tetapi sebaliknya wagra FELDA sendiri tidak menyatakan apa-apa pun pendapat mereka selepas PM sendiri yang mngumumkan bonus @ Durian runtuh yang besar kepada Warga Felda baru-baru ini serta warga felda yang telah pun di interview oleh media juga menyatakan bahwa mereka BERSETUJU untuk bersama-sama kerajaan untuk menyenaraikan FGVH ke dalam Bursa Saham , itu pun selepas warga felda membaca dan bersetuju segala terma dan syarat yang telah ditetapkan oleh FELDA dan kerajaan Malaysia.

Apa puak-puak pembangkang ni bangang ke LEMBAP , atau tidak faham bahasa atau tidak tahu apa sebenarnya FGVH itu bertujuan. Hurmmm ini lah dia sikap pembangkang. Khususnya PAS yang hanya mengikut telunjuk DAP untuk memecah belahkan bangsa MELAYU..

Yang nyatanya penyokong yang akan hadir didalam perhimpunan tersebut secara jelasnya dibayar oleh PAS untuk menghadiri perhimpunan tersebut , UNIT AMAL akan menjadi Anjing Lapar sekiranya perhimpunan mereka itu di sekat oleh pihak POLIS.... kita tengok je nanti.  





Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Kalau ikut pembangkang, dulu sekitar 1998/99.. KWSP dituduh telah bankrupt kerana kononnya pemimpin BN dok sapu duit dia. Tapi bila diberi peluang untuk para pencarum keluarkan duit mereka dari KWSP.... ada pulak duit depa. Malah yang dok percaya KWSP bankrupt tu lah yg beratur dulu mohon kuar duit. Lepas tu isu Felda bankrupt, dalam bankrupt boleh agih RM10k pada peneroka suami isteri siap tawar saham lagi. Dulu pun ada juga Petronas dituduh dah tak ada duit, kerajaan pakai habis. Tak tahulah lepas ni apa pula yang bankrupt, yang pasti PR dah bankrupt idea dan isu. Pelik... sejak dua menjak ni Majlis Peguam sonyap jer.... dok pening dgn cadangan Nazri Aziz kut....