.

Harus Baca !!!! Gerakan Mengkristiankan orang Islam di PULAU PINANG !!!!

Lagi cerita mengkristiankan orang islam di Pualau Pinang. Kali ini sasaran mereka adalah golongan muda dan gelandangan di Pulau Pinang. Dipecayai bahawa 2 orang warga asing yang datang ke Malaysia sebagai pelancong telah menjalakan aktiviti mengkristiankan orang islam tersebut secara giat di Negeri pembangkang tersebut. 

Jamil Khir Baharom - Setiap Jabatan Agama Islam Negeri boleh menggunakan enakmen undang-undang yang sedia ada bagi mendakwa pendakwah yang bergerak secara halus dengan menyasarkan golongan muda dan gelandangan sebagai sasaran mereka untuk dipengaruh bagi menganuti agama lain. 



Perkara ini dilihat semakin serius apabila dua orang lelaki yang datang ke Malaysia sebagai pelancong asing bagi menyebarkan dakyah mereka ketika umat islam sedang membuat persiapan untuk berbuka puasa. Sasaran mereka adalah golongan muda yang dilihat kurang mendapat kasih sayang dan golongan gelandangan di Pualau Pinang. 

Beberapa persoalan timbul dibenak penulis (TWH), dimanakah fungsi jabatan agama islam di pulau pinang bagi membanteras aktiviti-aktiviti seperti ini? Dan mengapa puak-puak PAS tidak melenting langsung apabila berlaku perkara sebegini di bawah negeri yang mereka perintah seperti Pulau Pinang? Adakah PAS mulutnya sudah di Jahit dengan kroni Mejoriti FUCKATANRAKYAT iaitu DAP dan PKR ? 
__________________________________________________________________________________
TWH : 

Didalam Bulan ramadhan kali ini Allah telah memperlihatkan wajah sebenar pejuangan PAS yang hanya mewarnai perjuangan mereka yang berlandaskan Hukum Islam adalah Retorika PAS sahaja. Ini jelas dilihat apabila PAS sendiri tidak mampu untuk membanteras isu mengkristiankan umat islam terutama golongan muda dan gelandangan di Pulau Pinang. 

Kata mereka , FUCKATANRAKYAT senantiasa bersatu padu didalam mencapai sesuatu keputusan yang hanya dibuat bagi memastikan RAKYAT menerima imbuhan atau keuntungannya. 

Tetapi kini , tidak lagi itu yang berlaku seperti apa yang mereka janjikan , Pulau Pinang ISLAM ditindas hidup-hidup , Kelantan - Islam tidak berkembang dengan sempurna , Selangor - sama seakan Pulau Pinang , PAS Selangor tidak mempunyai kuasa dan suara langsung.


Share on Google Plus

About Talk With Hand

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Pas sembmg je yg lebih nye.tp pd hakikat sbnr fikir2kan